سندهای شهرک امام حسن اردستان تعیین تکلیف می شود

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان از تعیین تکلیف سندهای باقی مانده از برخی پلاک های شهرک امام حسن (ع) واقع در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان از تعیین تکلیف سندهای باقی مانده از برخی پلاک های شهرک امام حسن (ع) واقع در این شهرستان خبر داد.

مجتبی پورشفیع به ایرنا گفت: با توجه به ثبت نشدن مرز زمین های دولتی و تداخل با حدود کشاورزان، مالکان و اعتراض ها روی حد جنوبی از سال 1386 تا کنون وضعیت سندهای شهرک امام حسن (ع) بلاتکلیف مانده بود.
وی افزود: با پیگیری های مسئولان استانی و شهرستانی پس 10 سال مشکلات موجود برطرف شد و صورتجلسه تنظیم و اسناد تفکیکی در حال صدور است که به نام شهرداری منتقل خواهد شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان بیان کرد: پس از صدور این سندها متقاضیان و افراد ذینفع با مراجعه به شهرداری می توانند نسبت به دریافت سند خود اقدام کنند.
او تعداد اسناد تفکیکی شهرک امام حسن (ع) اردستان را 950 پلاک عنوان کرد و گفت: پیش تر نزدیک به 700 پلاک سنددار شده و متقاضیان و مالکان زمین ها سند خود را دریافت کرده بودند.
پور شفیع اضافه کرد: مشکل 250 پلاک باقی مانده حل شده و 130 قطعه که در سهم مالکیت اداره راه و شهرسازی می باشد، در حال صدور سند است.
وی ادامه داد: بخش دیگری باقی مانده که خارج از حدود ثبتی دولت واقع است اما به استناد دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی تثبیت مالکیت دولت موضوع پیگیری و در آینده این مشکل نیز برطرف خواهد شد.
شهر اردستان با 670 هکتار وسعت نزدیک به 16 هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار