ایجاد 106 پایگاه کمیته امداد برای دریافت نذورات و قربانی

مردم استان اصفهان در روز عید قربان می‌توانند نذورات خود را به پایگاه‌های تعیین شده کمیته امداد اهدا کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد، ۱۰۶ پایگاه در این روز برای اهدای نذورات مردمی مشخص شده است.

مردم استان اصفهان در روز عید قربان می‌توانند نذورات خود را به پایگاه‌های تعیین شده کمیته امداد اهدا کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد، ۱۰۶ پایگاه در این روز برای اهدای نذورات مردمی مشخص شده است.
به گزارش تسنیم ، تا عید قربان چند روزی بیشتر نمانده است، مردم اصفهان از هم اکنون اقدامات خود را برای برگزاری این روز آغاز کرده‌اند و هر کدام برای توزیع نذر خود برنامه‌ای دارند.
یکی از اقدامات پسندیده مردم اصفهان در عید قربان توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان است به طوری‌که بسیاری از مردم استان اصفهان نذورات خود را به پایگاه‌های حامی نیازمندان مانند کمیته امداد، بهزیستی، خیریه‌ها و سایر موسسات اینچنینی اهدا می‌کنند تا آنها این نذورات را به دست نیازمندان برسانند.

توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان یکی از اقداماتی است که مردم اصفهان در روز عید قربان انجام داده و نذر خود را ادا می‌کنند. یکی از ارگان‌هایی که برای دریافت نذورات مردم در عید قربان مانند هر سال اعلام آمادگی کرده است کمیته امداد استان اصفهان است که با دریافت نذورات آن را به دست نیازمندان واقعی می‌رساند.

106 پایگاه کمیته امداد برای دریافت نذورات و قربانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به نزدیک شدن به عید قربان گفت: 106 پایگاه کمیته امداد در استان و 6 جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی در شهر اصفهان آماده دریافت نذورات و قربانی خیران و نیکوکاران در عید سعید قربان است.

محمدرضا متین‌پور با بیان اینکه در سال گذشته مردم نیکوکار استان اصفهان 600 میلیون تومان به شکل نقد، دام و گوشت به مناسبت عید قربان به نیازمندان کمک کردند، اظهار داشت: این نهاد امسال نیز برنامه‌هایی برای تسهیل مشارکت مردم در امر خیر و احسان و قربانی در این روز فرخنده و مبارک در نظر گرفته است.

فعالیت 6 جایگاه توزیع دام زنده در اصفهان

وی تمام دفاتر کمیته امداد اصفهان در سطح استان را در روز عید قربان از ساعت 8 تا 19 فعال اعلام کرد و افزود: در شهر اصفهان و به‌منظور تسهیل در امر تهیه و ذبح گوسفند برای مردم نیکوکار اصفهان 6 جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی تحت نظارت اداره کل دامپزشکی اصفهان بر پا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه گوشت قربانی که در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد به شکل بهداشتی و اصولی بسته‌بندی می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته گوشت‌های نذری در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت این نهاد خواهد رسید.

کمک مردم اصفهان به نیازمندان در روز عید قربان

برخی از مردم اصفهان هر ساله گوشت قربانی و نذورات خود را همه ساله به پایگاه‌های کمیته امداد استان اهدا می‌کنند، یکی از این افراد فرد خیری است که تنها در روز عید قربان بلکه در بسیاری از مناسبت‌های مذهبی اقدام به توزیع نذری میان نیازمندان می‌کند و نذورات خود را از طریق پایگاه‌های کمیته امداد به دست نیازمندان می‌رساند.

وی در این زمینه گفت: کمیته امداد را امین مردم می‌دانم و هر سال هر نذری داشته باشم از طریق این پایگاه به دست مردم نیازمند می‌رسانم، باید بدانیم که نیازمندان عزت نفس بالایی دارند و نباید هر کس شخصا اقدام به توزیع نذری و کمک کند. بهرحال آنها شاید از دیده و شناخته شدن ناراحت شوند. به همین دلیل بهتر است کمک‌های خود را به یک نهاد قابل اطمینان بسپاریم تا آنها این کار را انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه امکان کمک و مشارکت غیرحضوری برای همشهریان اصفهانی فراهم‌شده است، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد #1*8877* از تلفن همراه، تماس با تلفن نیکوکاری 0968877 از کلیه خطوط ارتباطی و مراجعه به تارنمای اینترنتی emdad.ir به نیازمندان همشهری خود کمک کنند.

آدرس جایگاه‌های توزیع دام زنده و ذبح شرعی کمیته امداد در شهر اصفهان

ابتدای خیابان سروش، محل سابق بازار میوه سروش؛ خیابان آیت‌الله کاشانی، ابتدای خیابان جامی، کمیته امداد منطقه 2 اصفهان؛ سپاهان شهر - بلوار شاهد - جنب مجموعه ورزشی ولایت؛ خوراسگان - انتهای خیابان سلمان- کشتارگاه سابق؛ انتهای خیابان زینبیه شمالی- به‌طرف جاده حبیب‌آباد - بعد از پمپ‌بنزین 110 - مرکز خرید دام؛ ابتدای خیابان آتشگاه، میدان میوه سابق

روز عید قربان با اهدای نذورات خود به پایگاه‌های تعیین شده کمیته امداد و سایر نهادهای کمک رسان سهمی در کمک به نیازمندان داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار