سامانه‌های نوین پلیس به کمک شناسایی مجرمان می‌آیند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رونمایی از سامانه‌های نوین این فرماندهی در زمینه‌های پیشگیری از جرم و شناسایی مجرمان در هفته ناجا امسال خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رونمایی از سامانه‌های نوین این فرماندهی در زمینه‌های پیشگیری از جرم و شناسایی مجرمان در هفته ناجا امسال خبر داد.

به گزارش فارس، جهانگیر کریمی در حاشیه برگزاری جلسه مسؤولان و رابطان هفته ناجای استان اصفهان، اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام هفته ناجا با ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سید الشهدا(ع) در سال جاری، دبیرخانه برگزاری هفته ناجا برنامه‌های این هفته را به دو بخش تقسیم کرده است.

وی افزود: بخش اول این برنامه‌ها در دهه ولایت برگزار خواهد شد و بخش دوم آن نیز از روز 13 مهر ماه به مدت یک هفته به اجرا گذاشته می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مهمترین اولویت هفته ناجا در سال جاری را ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان و خانواده‌های آنان عنوان کرد و گفت: در این هفته از نخبگان و برترین‌های پلیس قدردانی خواهد شد و برنامه‌های متنوعی نیز برای خانواده‌های شهدا و همچنین بازنشستگان پلیس استان در نظر گرفته شده است.

وی افزایش سرمایه اجتماعی ناجا نزد جامعه را دیگر اولویت پلیس در این هفته عنوان کرد و بیان داشت: ارتقای سرمایه اجتماعی ناجا هدف مقطعی و کوتاه‌مدت پلیس نبوده و این موضوع به طور مستمر در حال پیگیری است.

کریمی خاطرنشان کرد: در این هفته با استفاده از برنامه‌های رسانه‌ای، تبلیغاتی و تعاملی با سازمان‌ها، آگاهی مردم از خدمات پلیس را ارتقا داده و آنان و همچنین سازمان‌ها، ارگان‌ها و سمن‌ها را با خدمات و وظایف پلیس آشنا می‌کنیم.

به گفته وی ارائه خدمات مضاعف به آحاد مردم از سوی کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی، مراکز تعویض پلاک و پلیس+10، واحدهای مشاوره و مددکاری و سامانه 197 از اهم برنامه‌های پلیس اصفهان در هفته ناجا خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: مردم، محور اصلی برنامه‌های هفته ناجا خواهند بود که در این راستا تجلیل از نمونه‌های ترافیکی که در واقع تجلیل از رانندگان قانونمند و نتیجه تعامل یک‌ساله مردم با پلیس است به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حفظ ارزش‌ها از جمله رویکردهای ناجا در این هفته است و در همین راستا برنامه‌هایی همچون یاد یاران، تجلیل از خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم و حریم ولایت در این هفته اجرا می‌شود.

کریمی در پایان متذکر شد: بهره‌گیری پلیس از فناوری‌های نوین، امری گریزناپذیر بوده و این اتفاق، احساس امنیت جامعه را نیز افزایش خواهد داد و از این رو، در هفته ناجا از سامانه‌های نوین این فرماندهی در زمینه‌های پیشگیری از جرم و همچنین کشف جرایم و شناسایی مجرمان رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار