دستگيري باند سارقان داخل خودرو و توقیف 25 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه از دستگيري باند4 نفره سارقان وسایل و قطعات داخل خودرو و همچنین توقیف 25 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شاهین شهر خبرداد.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه از دستگيري باند4 نفره سارقان وسایل و قطعات داخل خودرو خبرداد.

سرهنگ رجبعلي مختاري فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت وسایل و قطعات داخل خودرو های پارک شده در کنار خیابان، موضوع شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان در دستور كار مأموران پليس آگاهي شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

وي افزود: مأموران در اين راستا تحقيقات خود را آغاز و با جمع آوري شواهد موجود موفق شدند 4 سارق که در این سرقت ها دست داشتند را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کنند.

اين مقام انتظامي بیان داشت: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت اعتراف و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند که با اعترافات متهمان، وی نيز دستگير و طی بازرسی از مغازه او مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ مختاري گفت: در اين رابطه متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي منتقل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

  • توقیف 25 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شاهین شهر

با اجرای طرح نظارت بر صنوف که از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر انجام شد، 25 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ رجبعلي مختاري فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در این خصوص گفت: در این طرح ماموران طی بازرسي از يك مغازه سوپر ماركت تعداد 25 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق که فاقد هالوگرام شركت دخانيات بودند را كشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پايان خاطر نشان كرد: در اين رابطه متصدي متخلف این واحد صنفی دستگیر و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحویل شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار