درب حوزه هنری را به روی همه گروه‌های نمایش بازکردیم

رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: در حوزه تئاتر در را به روی همه گروه‌های نمایش بازکردیم و از همه هنرمندان تئاتر اصفهان برای ساخت، تمرین و اجرای نمایش حمایت می‌کنیم.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: در حوزه تئاتر در را به روی همه گروه‌های نمایش بازکردیم و از همه هنرمندان تئاتر اصفهان برای ساخت، تمرین و اجرای نمایش حمایت می‌کنیم.

مهدی احمدی فر در گفت و گو با مهر، اظهار داشت: در طول سه تا چهار سال گذشته میزان انتشار کتاب‌های حوزه هنری استان اصفهان کاهش یافته بود اما در سال گذشته فعالیت‌های زیربنایی در این ارتباط را بار دیگر آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه امسال حداقل رونمایی از ۱۸ تا ۲۰ عنوان کتاب توسط حوزه هنری را با رویکردی جدید شاهد خواهیم بود، افزود: ما بر اساس رسالت خود در حوزه‌های ادبیات پایداری، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مبانی هنری با رویکردهای ارزشی برنامه‌ریزی برای چاپ کتاب داریم و از نویسندگان فاخر در این عرصه استفاده می‌شود.

نمایش فیلم‌های جدید خارجی به همراه نقد و روشنگری

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه در عرصه سینما و فیلم چند گام تازه برداشته‌ایم، ابراز داشت: برای نخستین بار در استان جلسات نمایش فیلم‌های جدید خارجی به همراه نقد و بررسی و روشنگری محتوا توسط اساتید دانشگاهی برگزار می‌شود که با استقبال خوب علاقه‌مندان حوزه سینما نیز مواجه شده است.

وی با اشاره رویکرد فرهنگی هنری این جلسات، تصریح کرد: شرکت‌های سازنده فیلم در دنیا مانند هالیوود و سایر سازندگان فیلم‌های خارجی به شکل زیربنایی در راستای فرهنگ‌سازی کار می‌کنند به نوعی که با استفاده از ابزار سینما و هنر هفتم به مبانی دینی، اخلاقی و ارزشی جوامع ایرانی مانند کشور ایران ضربه وارد می‌کنند و این فعالیت در راستای روشنگری نسبت به این اهدف انجام شده است.

درب حوزه هنری را به روی همه گروه‌های نمایش بازکردیم

احمدی فر با بیان اینکه در حوزه تئاتر نیز در را به روی همه گروه‌های نمایش بازکردیم، گفت: هم اکنون ۲۵ گروه خوش ذوق، خوش سلیقه و متبحر و تعداد قابل توجهی گروه‌های آماتور زیر چتر حوزه هنری قرار دارند.

وی با بیان اینکه پاتوق یک‌شنبه‌های تئاتر از نظر تعداد علاقه‌مندان رکورد شکسته است، گفت: تمامی طیف‌ها و گروه‌ها از این برنامه مرتبط با هنر نمایش استقبال کردند و ما نیز بر این نکته تاکید داریم که نه از قشر خاص بلکه از همه گروه‌های تئاتری اصفهان حمایت می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار