محلات شهر اصفهان روزهای بدون خودرو را تجربه می کنند

معاون حمل و نقل شهردار اصفهان گفت: طرح روز بدون خودرو تنها مختص به روزهای سه شنبه نیست و قرار است در روزهای مختلف هفته در مناطق 15گانه شهر اجرایی شود.

معاون حمل و نقل شهردار اصفهان گفت: طرح روز بدون خودرو تنها مختص به روزهای سه شنبه نیست و قرار است در روزهای مختلف هفته در مناطق 15گانه شهر اجرایی شود.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: یکی از سیاست های مدیریت شهری اجرای طرح روزهای بدون خودرو در محلات شهر اصفهان است از این رو بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در روزهای مختلف در یکی از خیابان های مناطقه 15 گانه شهر اجرا شود.

وی با اشاره به استقبال مردم از روز بدون خودرو خیابان آزادگان گفت: همزمان با عید سعید قربان خیابان آزادگان واقع در محله دستگرد به روی خودروها بسته و به عنوان گذر فرهنگی انتخاب شد تا طرح روز بدون خودرو برای نخستین بار در یکی از محلات شهر اجرا شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه رویداد روز بدون خودرو در مراحل بعدی در خیابان های باهنر، فرهنگ و... اجرا و فعالیت های فرهنگی تفریحی متنوعی در آن برگزار می شود، ادامه داد: شهرداری به دنبال ایجاد زیرساخت های نمادین برای اجرای طرح روزهای بدون خودرو است تا در ادامه این فرهنگ از سوی مردم و سازمان های مردم نهاد برگزار شود.

صلواتی با اشاره به طرح بفرمایید موتورسیکلت های برقی تصریح کرد: شهرداری اصفهان به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم برای تردد موتورسیکلت های برقی است در این راستا جایگاههای شارژ برق در سطح شهر ایجاد خواهد شد. همچنین به دنبال این هستیم تا محدوده خصوصی را برای تردد این نوع موتورسیکلت ها در شهر ایجاد کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار