زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان با کمک خیران

با کمک خیران نیک اندیش اصفهانی ، همزمان با آغاز دهه ولایت، 10زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان به آغوش خانواده بازگشتند.

با کمک خیران نیک اندیش اصفهانی ، همزمان با آغاز دهه ولایت، 10زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان به آغوش خانواده بازگشتند.
به گزارش صداوسیما؛ مدیرکل زندان های استان اصفهان بدهی مالی این تعداد زندانی را بیش از یک میلیارد و 200میلیون ریال بیان کرد و گفت: این زندانیان با ارائه تسهیلات ستاد دیه ، کمک خیران این استان و 500میلیون ریال گذشت شاکیان از زندان اصفهان آزاد شدند.
اسداله گرجی زاده همچنین از آزادی 15زندانی جرایم غید عمد دیگر این استان تا عید سعید غدیر خم خبر داد و افزود: با گذشت شاکیان و کمک خیران ،این تعداد زندانی با بیش از سه میلیارد و 800میلیون ریال بدهی مالی تا پایان دهه ولایت از بند رهایی می یابند.
وی گفت: خیران نیک اندیش استان می توانند،کمک های نقدی خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این استان به شماره حساب 6037991899854321 ارسال کنند.
هم اکنون بیش از هزار و 343زندانی جرایم غیر عمد این استان با بیش از هزار و 500میلیارد ریال بدهی مالی نیازمند کمک خیران برای آزادی از بند هستند.
از ابتدای امسال تاکنون 139زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان با پرداخت 336میلیارد ریال بدهی با کمک خیران از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار