روحانی: ما به درد و رنج و مشکلات مردم واقف هستیم

رئیس جمهور با بیان اینکه با وحدت و یگانگی از مشکلات عبور خواهیم کرد، گفت: ما به درد و رنج و مشکلات مردم واقف هستیم و همه تلاش ما بر آن است که این مشکلات را بکاهیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه با وحدت و یگانگی از مشکلات عبور خواهیم کرد، گفت: ما به درد و رنج و مشکلات مردم واقف هستیم و همه تلاش ما بر آن است که این مشکلات را بکاهیم.
به گزارش میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» طی سخنانی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل اظهار کرد: قرار گرفتن هفته دولت در میان دو عید بزرگ قربان و غدیر را به فال نیک می‌گیریم.
وی افزود: در آستانه عید بزرگ غدیر، دومین سال دولت دوازدهم را آغاز می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم پیرو و راهرو مسیر و راه امام عزیز و بزرگوارمان و معمار انقلاب اسلامی ایران باشیم.
رئیس جمهور ادامه داد: در شرایط فعلی کشور، منطقه و جهان ضروری است بار دیگر کلام، راه و سیره امام خمینی (ره) را بازخوانی کنیم.
روحانی در همین زمینه با بیان اینکه راه امام خمینی (ره) می‌تواند منجی کشور و مردم باشد گفت: امام عزیز و بزرگوارمان راه و مسیر امید را به همه ما آموخت. او سراسر وجود و کلامش امید به آینده بود. امام (ره) اگر این روحیه امیدوارانه را نداشت نمی‌توانست با یاران اندک، نهضت عظیم و بزرگ را آغاز کند. اگر او امیدوار نبود نمی‌توانست ۱۰ ماه حبس و حصر را با کمال نشاط و سرزندگی طی کند. اگر او امیدوار نبود نمی‌توانست ۱۴ سال تبعید را تحمل کند. اگر او امیدوار نبود نمی‌توانست انقلاب را از معبر‌های بسیار خطرناک به ویژه در سال‌های اولیه عبور دهد و تجاوز متجاوزین را از سرزمین ما دفع و رفع کند و بتواند همانگونه که انقلاب را رهبری کرد، برای نظام هم معماری بزرگ باشد.
وی با بیان اینکه با وحدت و یگانگی از مشکلات عبور خواهیم کرد، گفت: ما به درد و رنج و مشکلات مردم واقف هستیم و همه تلاش ما بر آن است که این مشکلات را بکاهیم. از اعضای هیئت دولت می خواهم اقدامات و کارهای یک سال گذشته را برای مردم تشریح کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار