شفیعی: داور می‌توانست یک پنالتی به سود سپاهان بگیرد

مدافع سپاهان تیمش را متضرر از داوری دانست و گفت: داور می‌توانست یک پنالتی به سود ما اعلام کند.

مدافع سپاهان تیمش را متضرر از داوری دانست و گفت: داور می‌توانست یک پنالتی به سود ما اعلام کند.
به گزارش تسنیم، خالد شفیعی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران نتیجه بازی را ناشی از عدم تمرکز کافی بازیکنان دانست و اظهار داشت: بازی خوبی بود و به نظر خودم در نیمه نخست بازی خیلی خوبی ارائه داده و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه تراکتورسازی خلق کردیم و جلو هم افتادیم، اما از روی عدم تمرکز کافی و از سر شکم‌سیری نتیجه بازی مساوی شد.
وی با اشاره به متضرر شدن سپاهان از اشتباهات داوری در هفته‌های گذشته، در خصوص داوری این دیدار افزود: در چند هفته گذشته تمام کارشناس‌ها در هر بازی گفتند که سپاهان از داوری ضربه خورده است. در این بازی هم یک صحنه خیلی مشکوک وجود داشت که آقای داور آن را خطا اعلام نکرد و فکر می‌کنم پنالتی بود. داور می‌توانست یک پنالتی به نفع سپاهان اعلام کند.
شفیعی باقی ماندن در ترکیب اصلی سپاهان را منوط به نظر قلعه‌نویی دانست و گفت: فیکس ماندن و یا نماندن من، با نظر سرمربی تیم خواهد بود. مصدومیت وحشتناکی داشتم، در حدی که زندگی‌ام را هم تحت تأثیر قرار داده بود. خدا را شکر می‌کنم که بعد از این مصدومیت، بازگشت خوبی داشتم.
مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: سرمربی تیم تصمیم گرفت که از من استفاده کند و من هم مطیع او هستم. بعد از این هم اگر در ترکیب اصلی قرار بگیرم با جان و دل بازی می‌کنم و اگر نباشم نیز برای موفقیت و پیروزی تیمم دعا خواهم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار