تئاتر" آخرین غروب " در اصفهان به روی صحنه می‌رود

هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر حوزه هنری اصفهان ویژه‌برنامه‌های خود را تحت قالب برنامه‌های نشست ادبی شعر مقاومت، نشست داستان خوانی ادبیات مقاومت، نمایشگاه پوسترهای مقاومت و همچنین اجرای تئاتر" آخرین غروب " برگزار می‌کند.

تئاتر" آخرین غروب " در اصفهان به روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر این سازمان در نظر دارد ویژه‌برنامه‌های خود را تحت قالب برنامه‌های نشست ادبی شعر مقاومت، نشست داستان خوانی ادبیات مقاومت، نمایشگاه پوسترهای مقاومت و همچنین اجرای تئاتر" آخرین غروب " برگزار می‌کند.
در این برنامه‌ها خانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان با همکاری کانون بهانه روایت نشست داستان ادبیات مقاومت را با حضور جمعی از علاقه‌مندان با خوانش و نقد چند داستان ادبیات مقاومت در ساعت 17 روز چهارشنبه 3 خردادماه در دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری استان اصفهان واقع در پارک ایثارگران برگزار می‌کند.
خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان به همین مناسبت نمایشگاه 30 پوستر از پوسترهای مقاومت و پایداری را در گالری خانه هنرمندان اصفهان از روز دوشنبه 1 خرداد تا روز جمعه 5 خردادماه برگزار می‌شود.
خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان نیز به همین مناسبت نمایش "آخرین غروب" را به کارگردانی شاپور شفیعی و نویسندگی احمد نیک پیام از روز پنج‌شنبه 21اردیبهشت‌ماه تا 5 خرداد به‌جز روزهای 28و29 اردیبهشت‌ماه، هر شب ساعت19 در تالار سعدی واقع در ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان به روی صحنه برد.
در این نمایش رضا آژ ، فرزانه نصرتی ، فریده مولانی و کوروش نیک پیام به ایفای نقش پرداخته‌اند و از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به فهیمه عباد منشی صحنه، محمد طیبانی مدیر صحنه، شاپور شفیعی طراح صحنه اشاره کرد.این نمایش داستان خانواده‌ی جنوبی در خرمشهر را روایت می‌کند که درگیر و دار آغاز جنگ، خانه‌شان ویران می‌شود و در حیاط خانه خود سنگری را برای ادامه زندگی بنا می‌کنند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار