فروزان: می‌توانستیم برنده شویم اما تساوی هم عادلانه بود

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با وجود مسمومیت شدیدی که قبل از بازی برایم به وجود آمد، آنقدر خوب کار کردم که بازیکنان به شوخی می‌گفتند خدا کند قبل از هر بازی مسموم شوم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با وجود مسمومیت شدیدی که قبل از بازی برایم به وجود آمد، آنقدر خوب کار کردم که بازیکنان به شوخی می‌گفتند خدا کند قبل از هر بازی مسموم شوم.
به گزارش فارس، تراکتورسازی با تغییر مالکیت و جذب بازیکنان سرشناس در هجدهمین دوره لیگ برتر به دنبال کسب قهرمانی است و هر هفته شرایط این تیم نسبت به قبل بهتر می‌شود.
تراکتورسازی در هفته پنجم در یکی از مسابقات زیبای هفته به تساوی دو بر دو مقابل سپاهان دست یافت.
محسن فروزان دروازه‌بان تراکتورسازی که در این بازی عملکرد خوبی داشت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تراکتورسازی و عملکرد این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد.
* می‌توانستیم برنده شویم اما تساوی هم عادلانه بود
بازی با سپاهان چطور بود؟
بازی خوبی از جانب دو تیم مشاهده کردیم. فوتبال زیبایی بازی کردیم. بازی بود که همه هواداران و بینندگان راضی بودند. می‌توانستیم در این مسابقه برنده شویم. سپاهان هم همیطور بود. در کل تساوی عادلانه بود. اگر بازی دقایقی دیگر ادامه داشت ممکن بود گل برتری را به ثمر برسانیم.
* بعد از تعطیلات تراکتورسازی واقعی را می‌بینید
تراکتورسازی روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد تیم‌تان هر چه می‌گذرد به شرایط بهتری می‌رسد؟
بعد از تعطیلات پیش رو تراکتورسازی را باید دید. بازیکنان جدید تازه به تیم اضافه شدند. تیم ما هنوز کامل نشده و باز هم مسئولان دنبال جذب بازیکن جدید هستند. این وقفه یک ماهه به ما کمک می‌کند تا به هماهنگی بیشتر برسیم. بعد از تعطیلات تراکتورسازی واقعی را به همه ایران نشان می‌دهیم. از این به بعد بازی‌های پر گلی را شاهد خواهیم بود.
*بازیکنان می‌گفتند قبل از هر بازی بهتر است مسموم شوم
قبل از بازی اعلام شده بود به دلیل مسمومیت شاید این بازی را از دست بدهی؟

متاسفانه دو روز قبل از بازی مشکل گوارشی و مزاجی پیدا کردم. در این وضعیت افت فشار شدید داشتم. تبم بسیار بالا بود و پزشکان 48 ساعت من را زیر نظر داشتند و دائم به من می‌رسیدند تا به شرایط بازی برسم. اصلا شرایط خوبی نداشتم و در حین بازی هم مشکل داشتم. حتی چشمانم در بازی خوب نمی‌دید. به خاطر نیاز تیم و حساسیت مسابقه با سپاهان در میدان حاضر شدم و با وجود شرایط بدی که داشتم آنقدر خوب بودم که همه از من راضی بودند. مربیان، بازیکنان و هوادارن از عملکردم راضی بودند. بازیکنان در رختکن به شوخی می‌گفتند خدا کند تو در هر بازی مسموم شوی. (باخنده)
* تیم‌های قلعه‌نویی دروازه‌بان حریف را خیلی درگیر بازی می‌کنند
بازی مقابل تیم‌های امیر قلعه‌نویی هم با توجه به ارسال‌های پرتعداد و فشار زیاد برای دروازه‌بانان سخت است؟

بله درست است. تیم‌های قلعه‌نویی ارسال‌های زیادی دارند و شوت‌های زیادی را روانه دروازه می‌کنند. این مسئله باعث درگیری بیشتر دروازه‌بانان در جریان بازی است. 9 خروج در این بازی داشتم و بارها شوتزنی می‌شد. دائم آرزو می‌کردم که در بازی توپی به سمت دروازه نیاید اما دائم حریف در حال حمله بود. خدا را شکر خوب بازی کردم و روی دو گلی هم که خوردیم مقصر نبودم. دوست داشتم کلین شیت کنم که این اتفاق نیفتد.
* تیمی که هدفش قهرمانی است 14 بازیکن تاپ می‌خواهد
همه می‌گویند تراکتورسازی تیم ستاره‌ها است. این مسائل فشار را روی بازیکنان زیاد نمی‌کند؟

همه تیم‌ها بازیکنان خوب زیاد دارند. بازیکنان خوب در تیم ما هم هستند. شاید مهره‌های دیگری هم در تیم ما جذب شوند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نیاز به 14 بازیکن تاپ دارد. برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نیاز به بازیکنان خوب زیادی است. در طول فصل مصدومیت و محرومیت هم به وجود می‌آید. این صحبت‌ها ما را وارد حاشیه نمی‌کند. بازیکنان تراکتورسازی آنقدر با انگیزه هستند که می‌خواهند در هر شرایطی به موفقیت برسند.
* امیدوارم بازهم از تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شوم
امیدوار هستی بتوانی بار دیگر به تیم ملی دعوت شوی؟

تراکتورسازی تیم بزرگی است. کارلوس کی‌روش هم معمولا از تیم‌های بزرگ بازیکن انتخاب می‌کند. اولین بار هم که به تیم ملی دعوت شوم از تیم تراکتورسازی بود و امیدوارم بازهم این اتفاق بیفتد. تمام تلاشم را می‌کنم که به تیم ملی دعوت شوم.
* ماشین سازی با تغییر مربی انگیزه زیادی پیدا کرده
این هفته باید در دربی تبریز با ماشین سازی بازی کنید؟

بازی سختی است. سرمربی ماشین‌سازی تغییر کرده و بازیکنان هفته اول بعد از تغییر سرمربی با جان و دل بازی می‌کنند تا در مسابقه بعدی هم فیکس شوند. این مسئله خیلی به ما کمک می‌کند. امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ برنده شویم. در این هفته‌ها حریفان امتیاز از دست می‌دهند و ما باید برنده شویم تا به صدر جدول نزدیکتر شویم.
* به خاطر رضائیان بابت طلبم از پارس جنوبی هنوز شکایت نکردم
بحث طلبت از پارس جنوبی به کجا انجامید؟

یکسال در پارس جنوبی بازی کردم و شرایط آن باشگاه را می‌دانم. بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه همه جوره تلاش کرده تا پول بازیکنان سال قبل را تسویه کند. اگر پول برسد. پول بازیکنان فصل قبل را تسویه می‌کند. قصد شکایت داشتم اما به خاطر رضائیان که دوست ما است این کار را نکردم. امیدوارم پولمان را بدهند تا کارمان در شرایط دوستانه انجام شود اما اگر شرایط مالی به این شکل باشد مجبور هستیم با کسب اجازه از رضائیان شکایت کنیم تا به پولمان برسیم. قرارداد ما سال قبل هر چقدر که بوده با توجه به افت ارزش ریال یک سوم سال قبل شده است. مثلا اگر قرارداد ما 700 میلیون بوده باشد الان ارزش پولمان به اندازه 200 میلیون شده است. دلار سه برابر شده و این باعث شده پول بی ارزشی را دریافت کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار