قلعه نویی: آقای حاج صفی، سپاهان امسال به وجود تو نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: آقای احسان حاج صفی، یکسال بخاطر تیمی که در آن رشد کردی، قید همه پیشنهادات را بزن!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: آقای احسان حاج صفی، یکسال بخاطر تیمی که در آن رشد کردی، قید همه پیشنهادات را بزن!
به گزارش مدال، تیم فوتبال سپاهان در هفته ششم باید در جم به مصاف پارس جنوبی برود؛ دیداری که برای قلعه نویی از اهمیت بالایی برخوردار است.
به بهانه آن مسابقه و همچنین دیدار جذاب هفته ششم آنها با تراکتورسازی گفت و گویی را با این سرمربی انجام دادیم.
قلعه نویی در ابتدا درباره بازی هفته پنجم سپاهان برابر تراکتورسازی گفت:بازی آنقدر تاکتیکی و تماشاگر پسند بود که خیلی ها به من تلفن زدند. آنقدر تلفنم زنگ خورد که یک لحظه فکر کردم قهرمان شده ایم.مردم از ما جلوتر هستند و خوب متوجه می شوند که کدام تیم با برنامه و تاکتیکی است.خوشحالم که سپاهان یک پای بازی های جذاب لیگ است. البته نمی خواهم اشکالات خودمان را نادیده بگیرم اما این فلسفه مربیگری من است که فوتبال را تهاجمی دنبال کنم. بارها گفتم و باز هم می گویم که حاضرم بروم و ۴ گل بخورم اما کارهایی که برخی انجام می دهند را انجام ندهم. شما بازی سالها قبل تیم من(برق تهران) با پرسپولیس در جام حذفی را به یاد دارید؛ همان بازی که تا دقیقه ۸۸ یک بر صفر جلو بودیم و بماند بعدش چه اتفاقاتی افتاد.
وی درباره برخی اظهارات درباره تمرکز سپاهان روی پرتاب های بلند و همچنین اشاره توشاک به این موضوع بیان داشت:اولا من منکر برخی اشکالات خودمان نمی شوم و معتقدم آن اشکالات بیشتر نگرشی است تا فنی و و باید ذهنیت بازیکنان خود را عوض کنیم اما درباره این صحبت آقای توشاک باید بگویم: آقای توشاک عزیز، پس چگونه بود که ما ۱۲ کرنر روی دروازه شما زدیم؟ آیا در فاز دفاعی بودیم و کرنر زدیم؟ منظورم فقط آقای توشاک نیست اما خوشحالم که این حرفها زده می شود. عده ای یا مسایل فنی را بلد نیستند و یا از روی غرض صحبت می کنند. در همین بازی ساسان انصاری سه بار در عمق زده و در یک صحنه هم به زعم من داور باید پنالتی می گرفت.
سرمربی سپاهان درباره آخرین وضعیت احسان حاج صفی نیز گفت: من یک توصیه به احسان دارم. آقای حاج صفی، سپاهان دو سال شرایط خوبی نداشته و امسال به وجود تو نیاز دارد. دینی بر گردن شماست چون از این تیم رشد کردید. حتی اگر قرار است امسال برای سپاهان مجانی هم بازی کنی این کار را انجام بده. خود من سه نوبت بخاطر استقلال قید پیشنهاداتم را زدم.
قلعه نویی در پایان درباره بازی هفته ششم تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: بنده معتقدم شهر جم مردمان بسیار خوبی دارد و بسیار هم فوتبال دوست هستند و تیم و سرمربی خوبی هم دارند اما سوالم از مسئولان سازمان لیگ و آقای فتاحی است که چرا نباید تیم ما محلی را برای اقامت داشته باشد و مجبور شویم به عسلویه با آن آب و هوا برویم و بعد حدود یکساعت با اتوبوس به جم برویم؛ آنهم در شرایطی که مسیر کفی نیست و باید به ارتفاع برویم و این روی تیم ما تاثیر می گذارد.یعنی آقایان مسئول نمی توانستند در این دو سال محلی را برای اقامت تیم ها در آنجا فراهم کنند؟ من مطمئن هستم تیم جمع سالها در لیگ برتر می ماند اما این شرایط برای رقبا عادلانه نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار