حرکت کاروان شادی و اطعام عید غدیر خم

شاهین شهر برای نخستین بار در روز عید سعید غدیر خم شاهد حرکت کاروان شادی و اطعام خواهد بود.

شاهین شهر برای نخستین بار در روز عید سعید غدیر خم شاهد حرکت کاروان شادی و اطعام خواهد بود.

این اقدام حسنه به همت دفتر امام جمعه و همکاری قومیت های مختلف ساکن در شهر و همچنین تمامی هیئت های مذهبی، سازمان ها و ارگان های مختلف برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ملکیان امام جمعه شاهین شهر در جلسه ای که با حضور نمایندگان نیروهای نظامی، انتظامی، سازمان ها، ارگان ها و هیئت های مذهبی برگزار شد گفت: برای نگهداشت و جاودانگی موضوعات یا مسائلی خاص به مراتب پیوست هایی وجود دارد و ما باید برای رسیدن به هدف جاودانگی، این پیوست ها را اجرا کنیم.

وی به روایتی از حضرت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند در قیامت اگر میخواهید با ما باشید در شادی های ما باشید و ما باید طبق روایاتی از بزرگان در این عید غدیر خجسته شاد باشیم.

ملکیان ادامه داد: اطعام غدیر مانند اطعام دادن به انبیاء و صالحین است، اینها همه مشوق هایی برای نگهداشتن و حفظ غدیر هستند که در همین رابطه ما برای چهارمین سال اطعام غدیر را داریم که ان شاءالله باشکوه و حضور گستره شهروندان برگزار می شود.

امام جمعه شاهین شهر از برنامه ای که برای عید سعید غدیر خم امسال برنامه ریزی شده است سخن گفت و افزود: امسال برای نخستین بار به پیشنهاد ستاد تشکیل شده در قم این کاروان شادی حرکت خود را آغاز می کند و در این راه از تمامی هیئت ها و مساجد توقع داریم در حد توان خود ما را یاری رسانند.

حجت الاسلام حاج شیخ محمدرضا نریمانی مسئول برگزاری این کاروان بیان داشت: سادات و دیگر شهروندان ساعت 10 صبح از سه راه فردوسی تا مصلای نماز جمعه حرکت می کنند و در این مسیر ایستگاه های صلواتی در ابتدای هر فرعی پذیرای آنان خواهند بود، موسیقی، مسابقه و اجرای برنامه تنها بخشی از برنامه ها می باشد، همچنین حضور در گلستان شهدای گمنام ، برگزاری نماز جماعت و پذیرایی از روزه داران عید سعید غدیر نیز از دیگر برنامه ها به شمار می آید.

در این جلسه حاضرین پیشنهادهایی برای اجرای بهتر کاروان شادی ، اطعام و همکاری در برگزاری این برنامه را ارائه دادند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار