کمبود اسپانسر در ورزش کونگ فو

دبیر هیئت کونگ فو گفت: سطح بانوان و آقایان در این ورزش یکی است و نمی‌توان آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد.

دبیر هیئت کونگ فو گفت: سطح بانوان و آقایان در این ورزش یکی است و نمی‌توان آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد.
علیرضا مدح خوان در گفت گو با ایسنا، در خصوص مشکلات ورزش کونگ فو اظهار کرد: اسپانسر در این ورزش باتوجه به مشکلات اقتصادی، بسیار کم‌تر از قبل شده است همچنین درزیر ساخت‌های این ورزش کمبودهایی وجود داشت که در حال حاضر بهتر شده است.
وی با اشاره به پتانسیل بالای اصفهان در این ورزش گفت: اصفهان با توجه به استعدادهایی که دارد بیشتر از این‌ها نیز می‌تواند مقام بیاورد. در تعیین رنکینگ‌های استان‌ها در سال 95 استان اصفهان مقام دوم را کسب کرد.
دبیر هیئت کونگ فو اصفهان در رابطه با شهرداری اصفهان تصریح کرد: حدود 20 مربی در این رشته در مراکز شهرداری فعالیت می‌کنند و این نشان از رابطهٔ خوب شهرداری با هیئت می‌دهد.
مدح خوان در خصوص جذب استعداد ادامه داد: در همایش‌هایی که در فضای باز برگزار می‌کنیم و فراخوان‌هایی که می‌دهیم استعدادهای گوناگونی پیدا می‌شوند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری یک ماه پیش گفت: در سبک کونگ فو آزاد که با حضور 25 تیم برگزار شد در رده نونهالان مقام اول و ردهٔ نوجوانان مقام دوم را کسب کردیم.
دبیر هیئت کونگ فوی اصفهان در خصوص وضعیت بانوان ادامه داد: سطح بانوان و آقایان در این ورزش یکی است و نمی‌توان آن‌ها را مقایسه کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار