چاه‌های غیرمجاز آفت شهرستان گلپایگان

عضو شورای اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: به دلیل کم آبی در زمین های مرغوب محصولات کشاورزی کشت نمی شود، اما زمین های اطراف با چاه های غیرمجاز آبیاری می شوند.

عضو شورای اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: به دلیل کم آبی در زمین های مرغوب محصولات کشاورزی کشت نمی شود، اما زمین های اطراف با چاه های غیرمجاز آبیاری می شوند. به گزارش ایسنا، علی اکبر زندی در جلسه شورای شهرستان، اظهار کرد: مسیل کهن رود نیاز به لایروبی دارد، هر سال این موضوع را مطرح می کنیم، اما می گویند نیازمند بودجه است، هم‌چنین پل هایی که از داخل روستاها عبور می کنند و دیوار ساحلی وانشان نیاز به حفاظ و نرده کشی دارد.
وی با بیان اینکه کاهش درآمد اقتصادی در روستاها سبب خالی شدن آنها از سکنه شده است، ادامه داد: چاه های غیر مجاز آفت شهرستان است، به دلیل کم آبی در زمین های مرغوب محصولات کشاورزی کشت نمی شود، اما زمین های اطراف با چاه های غیرمجاز آبیاری می شوند.
عضو شورای اسلامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه نقاط حادثه خیز شهرستان نیازی به شناسایی ندارند چرا که شناخته شده هستند و هر ساله تلفات جانی را در این نقاط شاهد هستیم، گفت: برای گردشگری در گلپایگان تبلیغ می کنیم، اما قسمتی از جاده برون شهری (بعد از پتروشیمی و قبل از مَرغ) دچار مشکل است، هم‌چنین به دلیل وجود نقاط حادثه خیز هر ساله تعدادی از همشهریان جان خود را در این مناطق از دست می دهند ضمن اینکه جاده ها دارای خط کشی ضعیف و فاقد علائم راهنمایی و رانندگی است که رانندگی در شب را بسیار سخت می کند.
زندی خاطر نشان کرد: شهرستان گلپایگان نیازمند وحدت و همراهی مسئولان است و خواستار جذب اعتبارات استان برای گلپایگان هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار