هر کیلو مرغ ۸ هزار تومان

دبیر انجمن مرغداران استان اصفهان گفت: افزایش قیمت مرغ و رسیدن آن به هشت هزار تومان گرانی محسوب نمی شود بلکه به نرخ واقعی خود رسیده است.

هر کیلو مرغ ۸ هزار تومان

بهرام پاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص نرخ مرغ در روزهای آینده، اظهار داشت: قیمت جوجه ریزی به دو هزار و ۷۰۰۰ تومان رسیده که بر همین اساس نرخ هر کیلو مرغ به هشت هزار تومان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ زنده به چهار هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است، ادامه داد: روز گذشته قیمت مرغ زنده نقدی افت پیدا کرده است.

دبیر انجمن مرغداران استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم که قیمت واقعی مرغ به ازای هر کیلو، با نرخ هشت هزار تومان پایدار بماند.

وی با اشاره به اینکه هزینه تولید برای مرغداران بالا رفته است، اضافه کرد: تعیین قیمت مرغ ارتباطی با مرغدار ندارد بلکه حاصل عرضه و تقاضا است.

پاکزاد اظهار داشت: وقتی از اسفندماه تا اواخر فروردین جوجه ریزی نداشتیم بنابراین با کمبود مرغ گرم و واردات آن از سایر استان‌ها، قیمت افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت مرغ به دلیل وجود واسطه‌ها است، ادامه داد: در چند سال اخیر اگر با افزایش قیمت مرغ مواجهیم به دلیل وجود واسطه‌ها هست.

دبیر انجمن مرغداران استان اصفهان اعلام کرد: تشکل ها هیچ اختیاری در کنترل قیمت مرغ و جلوگیری از افزایش آن ندارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار