13خانه ورزش روستایی و عشایری در سمیرم تجهیز شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم از تجهیز 13 خانه ورزش روستایی و عشایری این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و دهه ولایت خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم از تجهیز 13 خانه ورزش روستایی و عشایری این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و دهه ولایت خبر داد.
سید محمدرضا فلسفی در گفتگو با ایرنا افزود: تجهیزات ورزشی این تعداد خانه روستایی عصر دیروز ( دوشنبه ) به روستاهای بخش های مرکزی، پادنا و وردشت در شمال سمیرم ارسال شد.به گفته وی، برای هر خانه ورزش روستایی و عشایری، 60 میلیون ریال لوازم و امکانات ورزشی، خریداری و تحویل دهیاری های این روستاها شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم خاطر نشان کرد: امکاناتی همچون تشک ورزش های رزمی، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و دارت برای این خانه ها تامین و محوطه فوتسال و والیبال ویژه برادران و خواهران در این مجموعه ها تجهیز شده اند.
فلسفی افزود: ایجاد چنین مراکزی تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی جوانان و نوجوانان در روستاها و سوق دادن آنها به انجام فعالیت های ورزشی و بدنی متناسب خواهد داشت.
بر این اساس، اردیبهشت امسال نیز پنج خانه ورزش روستایی و عشایری، در پنج روستای سیور، بیده، کره دان، کهنگان و چهار راه در بخش پادنای بزرگ سمیرم راه اندازی شده بود.
خاطرنشان می شود رئیس دپارتمان فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی دی سال گذشته در مسابقات کشتی آزاد روستایی و عشایری نوجوانان قهرمانی کشور گفته بود: تا پایان برنامه ششم توسعه کشور، یک هزار و 150 خانه ورزش روستایی در کشور احداث می شود.
شهرستان سمیرم با سه هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته و 40 هیات ورزشی فعال، 150 روستا و آبادی و چهار بخش مرکزی، دناکوه، پادنا و وردشت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار