آب روستای تیکن از طریق چاه تامین می‌شود

دهیار روستای تیکن گفت: تامین آب روستای تیکن از طریق چاه تامین می شود، البته چاه موجود در حال خشک شدن است و در تابستان آبرسانی در سطح روستا با تانکر انجام شد.

دهیار روستای تیکن گفت: تامین آب روستای تیکن از طریق چاه تامین می شود، البته چاه موجود در حال خشک شدن است و در تابستان آبرسانی در سطح روستا با تانکر انجام شد. به گزارش ایسنا، کریم فیروزی در جمع اهالی روستای تیکن و جمعی از مسئولان شهرستان، راه های ارتباط جاده ای را عامل توسعه دانست و اظهار کرد: جاده روستای تیکن را از درجه 2 فرعی به درجه 3 اصلی ارتقا دادند، اما باتوجه به تردد زیاد خودرو در روستا، جاده ایمنی کافی ندارد. ما از ایمن بودن توسعه راه ها بی نصیب هستیم؛ این منطقه نیازمند یک زیرگذر برای عبور دام است.
وی در خصوص طرح هادی روستا، ادامه داد: از طرح هادی این روستا 10 سال می گذرد، اما اکنون نیازمند تجدید نظر است. آب این روستا از طریق چاه تامین می شود ضمن اینکه چاه موجود نیز در حال خشک شدن است و در تابستان آبرسانی در سطح روستا با تانکر انجام شد. هم‌چنین لوله های شبکه آبرسانی به دلیل فرسودگی نیازمند تعویض است.
دهیار روستای تیکن گفت: امکانات آموزشی در این روستا کم است، مدرسه وجود دارد، اما امکاناتی از جمله سرویس بهداشتی و سیستم آموزشی مناسبی در آن وجود ندارد. روستای تیکن به عنوان روستای گردشگری معرفی شده است و خانه های قدیمی دارد، اما در این راه نیازمند همراهی است.
سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان در جمع اهالی روستای تیکن اظهار کرد: اگر فردی مسئولیت اجرایی گرفته است، باید به روستاها و مناطق مختلف برود و به تک تک سوالات شهروندان پاسخ بدهد.
حسین یارمحمدیان ادامه داد: تبدیل خانه های قدیمی به بوم گردی را تسهیل کنید، چرا که شهرهایی که وارد حوزه گردشگری می شوند در آینده موفق خواهند بود.
وی گفت: ظرفیت ترکیه از ایران کمتر است، اما درآمدی که از راه توریسم به دست می آورد از درآمدهای نفتی ما بیشتر است که این نشان می دهد ضعیف عمل کرده ایم.
یارمحمدیان افزود: با وجود وضعیت تحریم ها، ارز و ... گلپایگان جز شهرستان های خوب کشور است و از نظر امنیت و سلامت شرایط خوبی دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار