وقوع 15 حادثه ویژه ترافیکی شهرضا در 5 ماهه نخست امسال

مسؤول اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا گفت: در 5 ماهه نخست سال 15 حادثه ویژه ترافیکی در شهرضا اتفاق افتاده است که در مدت مشابه سال قبل این آمار 13 حادثه ویژه بوده است.

مسؤول اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا گفت: در 5 ماهه نخست سال 15 حادثه ویژه ترافیکی در شهرضا اتفاق افتاده است که در مدت مشابه سال قبل این آمار 13 حادثه ویژه بوده است.
به گزارش فارس حبیب صادقی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرضا با اشاره به عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا در 5 ماهه نخست سال جاری، اظهار داشت: 3 هزار و 361 مأموریت در این مدت انجام شده که 2 هزار و 328 مورد از این مأموریت‌ها غیرترافیکی بوده است.
وی با اشاره به هزار و 33 مصدوم در 5 ماهه نخست سال ناشی از حوادث، افزود: کل مأموریت‌ها در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 14.16 درصد افزایش داشته و مصدومان حوادث ترافیکی و غیرترافیکی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 5.4 و 18.53 درصد افزایش داشته است.
مسؤول اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا با اشاره به افزایش مأموریت‌های غیرتصادفی در 5 ماهه نخست سال جاری، گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی با 324 مورد در صدر ماموریت‌های غیر ترافیکی قرار دارد و بعد از آن سقوط با 163 مورد و سایر حوادث 182 مورد در رده‌های بعدی قرار دارند.
وی با بیان این‌که در بحث حوادث ترافیکی از کل مصدومان انتقال داده شده به بیمارستان 329 مورد را راکبان موتورسیکلت، 368 مورد سرنشینان خودرو و 102 نفر عابر پیاده مصدومان ترافیکی را شامل می‌شوند، ادامه داد: در 5 ماهه نخست سال 15 حادثه ویژه ترافیکی در شهرضا اتفاق افتاده است که در مدت مشابه سال قبل این آمار 13 حادثه ویژه بوده است.
صادقی اذعان کرد: از جمله حوادث ویژه غیر ترافیکی در 5 ماهه نخست سال، حادثه انفجار کپسول گاز در شهرضا با 6 مصدوم و حادثه کار مربوط به یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی رازی با 30 مصدوم بوده است.
وی با اشاره به 14 احیای موفق در این مدت توسط تکنسین‌های اورژانس 115 شهرضا، عنوان کرد: در سال جاری 34 هزار و 500 تماس با اورژانس 115 شهرضا برقرار شده است.
مسؤول اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا با اشاره به طرح امداد تابستانی، گفت: در طرح امداد تابستانی اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا از ساعت 6 شب تا یازده شب در روزهای عادی و از ساعت 9 صبح تا 11 شب در روزهای تعطیل جاده‌ها مستقر است.
وی با اشاره به این‌که از ابتدای سال تاکنون 12 فوت ناشی از تصادف در صحنه داشته‌ایم، بیان کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه قبل که 12 مورد بوده، تغییری نکرده است.
صادقی با اشاره به وجود 7 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان دهاقان، اظهار داشت: میانگین زمان رسیدن اورژانس در حوادث شهری 6.3 دقیقه و در حوادث جاده‌ای 7.5 دقیقه است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار