تصاویری از «حسن‌آباد» پس از زلزله امروز

براساس مشاهدات عینی خبرنگار فارس، شرایط شهر حسن‌آباد پس از زلزله 4.9 ریشتری اکنون به حالت عادی بازگشته و مردم به فعالیت‌های روزمره خود می‌پردازند.

براساس مشاهدات عینی خبرنگار فارس، شرایط شهر حسن‌آباد پس از زلزله 4.9 ریشتری اکنون به حالت عادی بازگشته و مردم به فعالیت‌های روزمره خود می‌پردازند.

به گزارش فارس ،‌ ساعت 8:47 امروز زمین‌لرزه‌ای در عمق 7 کیلومتری زمین و به بزرگی 4.9 ریشتر در 37 کیلومتری حسن‌آباد رخ داد.

به گفته منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان، بر اساس گزارشات مردم در شهرضا و منطقه شرق اصفهان و نقاطی از شهر اصفهان تکانه‌هایی حس شده بود که 5 اکیپ امدادی به منطقه اعزام شدند.

دعوت به آرامش از طریق فضای مجازی

او اعلام کرد که ارزیابی اول نشان داده تاکنون خسارتی گزارش نشده است؛ داریوش کریمی معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان نیز در همین رابطه به خبرنگار فارس گفت: تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شدند، بنا بر صحبت مقامات محلی خسارت مالی و جانی نبوده و زمین‌لرزه تنها به ترس مردم منجر شده است.

حسین بهزادی‌فر بخشدار جرقویه علیا از طریق فضای مجازی روستایی مردم را دعوت به آرامش کرده و اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده است؛ او همچنین وضعیت در نقطه‌ای که زلزله رخ داده را آرام توصیف کرده است.

حالا وضعیت عادی زندگی مردم در حسن‌آباد جریان دارد و براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده احتمالا پس‌لرزه وجود نخواهد داشت؛ به گفته بخشدار جرقویه علیا، مردم با هوشیاری آرامش خود را حفظ کنند چراکه نیروهای امدادی هم آمادگی کامل دارند تا در خدمت مردم باشند.

داود صادقی‌حسن‌‌آبادی شهردار حسن‌آباد نیز همه نیروهای شهرداری را با امکانات موجود در محل آماده و اعلام کرده است: به منظور آمادگی کامل و استفاده از امکانات شهرهای مجاور با شهرهای محمدآباد، نصرآباد، نیک‌آباد و ورزنه نیز در تماس هستیم و وضعیت نیز مرتباً به هلال احمر استان اصفهان گزارش داده می‌شود.

مشاهدات عینی خبرنگار

براساس مشاهدات عینی ظهر امروز ، شرایط حسن‌آباد عادی است و همچون روزهای دیگر آرامش برقرار است؛ مردم برای خرید و دیگر فعالیت‌های خود در سطح شهر تردد می‌کنند و با هوشیاری و بدون نگرانی به زندگی روزمره خود می‌پردازند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار