سپاهانی‌ها از تهران به جم می‌روند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل لغو پرواز کیش ایر به جم، از تهران به این شهر اعزام می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل لغو پرواز کیش ایر به جم، از تهران به این شهر اعزام می‌شود.
رضا فتاحی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره مشکل لغو پرواز تیم فوتبال سپاهان برای سفر به شهر عسلویه استان بوشهر اظهار داشت: به دلیل بروز این مشکل قرار است از تهران به عسلویه برویم. گروه اول بازیکنان ساعت 7 صبح امروز به تهران رفتند و گروه دوم که شامل بازیکنان اصلی تیم است نیز ساعت 9:30 به تهران می‌روند و ساعت 13:30 با پرواز از تهران به عسلویه می‌رویم.
وی درباره دلیل لغو پرواز این تیم از اصفهان به عسلویه افزود: ساعت 8 صبح روز گذشته از آژانس هواپیمایی تماس گرفته و اعلام کردند هواپیمایی کیش پرواز را باطل کرده است. اگر این موضوع را زودتر اعلام کرده بودند، بهتر بود که خوشبختانه پرواز تهران - عسلویه جا داشت. با این شرایط کمی اذیت می‌شویم اما چاره‌ای نیست.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه شاید پرواز اصفهان به دلیل گرانی بلیت و کمبود مسافر لغو شده است، گفت: بلیت پرواز برگشت را رزرو کرده‌ایم و تا این لحظه که مشکلی وجود ندارد.
وی از غیبت خالد شفیعی به دلیل مصدومیت در بازی با پارس جنوبی جم خبر داد و درباره آخرین وضعیت مذاکره سپاهان با احسان حاج‌صفی اظهار داشت: مدیران باشگاه با فاضلی مدیربرنامه‌های حاج‌صفی در تماس هستند و در این خصوص باید از مدیرعامل باشگاه سوال کنید.
دیدار تیم‌های پارس جنوبی و سپاهان اصفهان از ساعت 20 فردا پنجشنبه هشتم شهریورماه و با قضاوت سیدرضا مهدوی در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار