استاندار: هیچ کاری در اصفهان نشدنی نیست

استاندار اصفهان: در اصفهان هیچ کاری نشدنی نیست ولی کارهایی که باید انجام می‌شده که انجام نشده است.

استاندار اصفهان: در اصفهان هیچ کاری نشدنی نیست ولی کارهایی که باید انجام می‌شده که انجام نشده است.

به گزارش فارس ، محسن مهر علیزاده ظهر امروز در جلسه شورای اداره اردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت به‌عنوان حاکم نیست و دولتی بودن به معنای خدمتکار مردم بودن است.

وی افزود: هفته دولت یک نوع محاسبه برای دولت‌مردان و ارائه گزارش عملکرد است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: شهر اردستان زادگاه شهید مدرس است که از شخصیت‌های برجسته تاریخ ایران است و جمله معروف «سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست ماست» را گفته و حکومت جمهوری اسلامی ترجمان سیاست است که دین و سیاست را جدا از هم ندانند.

وی گفت: تشییع هم‌زمان ۴۶ شهید و وجود ۳۳۰ شهید در این شهرستان نشان از کار ارزشمند بالایی است که در این شهرستان و نشان دادن ارزشمند بودن مردم این شهرستان است که اردستان یک اصالت کامل و محض دارد.

مهرعلیزاده عنوان کرد: در اصفهان هیچ کاری نشدنی نیست ولی کارهایی که باید انجام می‌شده که انجام نشده است؛ از بارزترین افراد، در اصفهان هستند که این افراد اهل رقابت و رشد هستند.

وی افزود: یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور اصفهان است و امکانات این استان شامل معدن، خاک و صنعت است و یکی از مهم‌ترین کارها توسعه گردشگری و کویرنوردی است و البته معادن خیلی ویژه ‌ای هم در اصفهان است.

استاندار اصفهان گفت: بیکاری منطقه زیاد است پس بیاید کمک کنیم و این بیکاری را به صفر برسانیم که البته باید خودمان را خدمتکار مردم فرض کنیم.

وی گفت: روحیه‌ها در ادارات عوض شود، طبق وظیفه اداری باید کار انجام شود و اصل این است که باید کارها انجام شود.

مهرعلیزاده افزود: سوله‌های ساخته‌شده مثل دنیای فلز که سرمایه‌گذاری شده و 20 سال قبل 90 میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده ولی این کارخانه بلاتکلیف مانده که نمی‌تواند سال چند میلیارد دلار واردات لوله را متوقف کند همچنین معدن مسی در اردستان وجود دارد که چند سالی است رها شده و در صورت فعال‌سازی برای حدود 3 تا 4 هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: اگر تولید بیشتر شود علاوه بر این که اشتغال بیشتر می‌شود وضع رفاه مردم نیز بیشتر می‌شود اگر بتوانیم برای کارخانه‌های فولاد هم با وجود آب حداقلی اشتغال ایجاد شود، باید با صاحبان صنایعی که متوقف‌شده هست گفت‌وگو کنیم و مسائل را راه‌اندازی کنیم که مهاجرت از اردستان انجام نشود و حداکثر ظرف هفته‌های آینده صنایعی که متوقف‌شده است را پیگیری کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار