«سوم شخص غایب» با تعجیل ساخته شد/یک فیلم کاملا اصفهانی

کارگردان فیلم‌های کودک و نوجوان گفت: فیلم «سوم شخص غایب» با تعجیل ساخته شد.

کارگردان فیلم‌های کودک و نوجوان گفت: فیلم «سوم شخص غایب» با تعجیل ساخته شد.

به گزارش مهر، در دومین روز از سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان فیلم «سوم شخص غایب» به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد که در بخش مسابقه سینمای ایران گروه نوجوان حضور دارد برای اصحاب رسانه اکران و سپس نشست رسانه ای فیلم در سالن چهارسوق پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان برگزار شد.

ماجراهای فیلم «سوم شخص غایب» بیشتر در مدرسه رخ می دهد و داستان این فیلم به نوعی یک نگاه تربیتی را در ارتباط با نوجوانان دنبال می کند.

کارگردان فیلم «سوم شخص غایب» در نشست با اصحاب رسانه درباره فیلم خود اظهار داشت: قصه ساخت فیلم «سوم شخص غایب» به سال‌ها پیش برمی‌گردد زمانی که با همکاری سازمان سینمایی فارابی به این نتیجه رسیدیم که باید نمایش دانش آموزی برای کودکان سامان بگیرد.

وحید نیک‌خواه آزاد افزود: در جلساتی که با مسئولان شهر تبریز داشتیم به این نتیجه  رسیدیم که برای رونق این نوع نمایش نیاز به ساخت فیلم های خاص داریم.

چرخه نمایش فیلم کودک در مدارس راه  بیفتد

وی با ابراز امیدواری در این ارتباط که با ساخت این فیلم چرخه نمایش فیلم کودک در مدارس راه  بیفتد، بیان داشت: ساخت این فیلم با تعجیل صورت گرفت و تنها همکاری مردم اصفهان و عوامل اصفهانی سبب شد این فیلم در مدت ۳۰ روز ساخته شود .

این کارگردان سینمای کودک با بیان اینکه قصد ساخت فیلم ساده و بی ادعا را داشتیم، تصریح کرد: همه عوامل این فیلم اصفهانی هستند .

استفاده از اتفاق و تصادف برای گره گشایی فیلم درست نیست

وی با بیان اینکه این فیلم هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان است، ابراز داشت: این اعتقاد را دارم که اتفاق و تصادف برای شروع یک ماجرا اشکالی ندارد اما نباید برای گره گشایی فیلم از آن استفاده شود .

نیک‌خواه تصریح کرد: جای خوشحالی است که فیلم های کودک در سال های اخیر فرصت نمایش و اکران یافته و فضا برای فعالیت بخش خصوصی بازتر شده است .

سوم شخص غایب؛ یک فیلم کاملا اصفهانی

به گزارش مهر، فیلم «سوم شخص غایب» در اصفهان ساخته شده و تمام بازیگران آن نیز اصفهانی هستند، در این فیلم ایلیا جعفری، اکبر دسترنج (بازیگر خردسال)، اکبر دباغیان و فرید صلواتی بازی کرده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار