عملیات اجرایی اورژانس طریق الرضا خور و بیابانک آغاز شد

عملیات اجرایی اورژانس جاده ای 115 ' طریق الرضا ' خور و بیابانک روز شنبه با حضور مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان آغاز شد.

عملیات اجرایی اورژانس جاده ای 115 ' طریق الرضا ' خور و بیابانک روز شنبه با حضور مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان آغاز شد. به گزارش ایرنا، این پایگاه اورژانس جاده ای با اعتباری افزون بر 250 میلیون تومان با حمایت سازمان اورژانس کشور در فاصله 35 کیلومتری محور خور، طبس به عنوان یکی از شاهراه های اصلی سفر زائران حرم مطهر امام رضا (ع) احداث خواهد شد.
پایگاه اورژانس جاده ای طریق الرضا در یک هزار متر مربع مساحت و 188 متر مربع زیر بنا ساخته خواهد شد و دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شبکه بهداشت و درمان خور و بیابانک به عنوان ناظر و بهره بردار این طرح می باشند.
استاندار اصفهان در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این اورژانس جاده ای میزان سلامت مسافران افزایش یابد.
' محسن مهرعلیزاده ' افزود: امیدواریم با اجرای طرح های عمرانی مختلف، زمینه توسعه شهرستان خور و بیابانک را شدت ببخشیم.
همچنین ' عباسعلی پوربافرانی ' نماینده مردم خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این شهرستان سه پایگاه اورژانس جاده ای نیاز دارد که با اجرای طرح یاد شده به دو پایگاه دیگر نیاز دارد.
محور ارتباطی خور به طبس بعنوان پیوند دهنده استان اصفهان و غرب کشور با استان های شرقی، به محور «طریق الرضا(ع)» مشهور است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار