واژگونی خودرو بیشترین سوانح رانندگی در تیران و کرون است

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون، واژگونی خودور را بیشترین سوانح رانندگی اتفاق افتاده در جاده های این شهرستان اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون، واژگونی خودور را بیشترین سوانح رانندگی اتفاق افتاده در جاده های این شهرستان اعلام کرد.

سرهنگ ' علی صادقی ' روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: انحراف از مسیر بیشترین عامل حوادث و سوانح جاده ای در شهرستان تیران و کرون می باشد که در بسیاری از موارد منجر به برخورد رخ به رخ خودروهای عبوری در این شهرستان شده است.
وی با اشاره به شناسایی 10 نقطه حادثه خیز در این شهرستان، خاطرنشان کرد: اصلاح و حذف نقاط پر حادثه در کاهش حوادث یاد شده موثر است.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اضافه کرد: همچنین رعایت قوانین و مقررات و افزایش توجه رانندگان در کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده ای در این شهرستان موثر است.
به گفته سرهنگ صادقی طی یک ماه گذشته 10 نفر بر اثر تصادف در جاده های این شهرستان جان باخته اند.
وی بیان کرد: در این حوادث 30 نفر مجروح و به مراکز بهداشتی و درمانی اعزام شده اند.
خاطرنشان می شود، روز گذشته ( جمعه ) بر اثر حادثه تصادف در جاده های شهرستان تیران و کرون، سه نفر مصدوم و دو نفر جان خود را از دست دادند.
براساس آمار اعلام شده از سوی نهادهای ذیربط، طی هفته گذشته سه نفر بر اثر تصادف در جاده های شهرستان تیران و کرون جان خود را از دست دادند.
11 درصد از ترددهای استان اصفهان در جاده های شهرستان تیران و کرون انجام می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار