ذوب‌آهن نیازمند کادر فنی با تجربه‌تری است

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: ذوب‌آهن اگر می‌خواهد در فصل جاری در جمع تیم‌های مدعی باشد، نیازمند کادر فنی با تجربه و قدرتمندتر است.

ذوب‌آهن نیازمند کادر فنی با تجربه‌تری است

حمیدرضا بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن در فصل گذشته تیمی هماهنگ بود که مزد باهوشی مدیرعاملی همچون سعید آذری را به دوش می‌کشید.

وی افزود: این تیم با نگه داشتن کادر فنی و بازیکنان سال‌های قبلی خود با کمترین نوسان در لیگ حاضر شد اما در دقیقه ۹۰ از کسب سهمیه آسیایی جا ماند.

به گفته دروازه‌بان سابق سپاهان، در حال حاضر خطر در کنار باشگاه بزرگ ذوب‌آهن درحال قدم زدن است.

وی با تشریح این خطر گفت: انتخاب نشدن کادر فنی و فعالیت نکردن در جذب بازیکنان با تجربه در کنار این بازیکنان هماهنگ و جوان کار این تیم را در فصل ۹۶ سخت خواهد کرد.

بابایی تصریح کرد: پس از رفتن یحیی گل‌محمدی، مجتبی حسینی همکار چندین ساله وی به عنوان مرد اول این باشگاه معرفی شد که کار چندان سختی برای وی و باشگاه و بازیکنانش نبود چون دوسالی تجربه کارکردن با همدیگر را داشتند و تا کسب سهمیه آسیایی هم آمدند.

این مربی فوتبال یادآور شد: ذوب‌آهن اگر می‌خواهد در فصل جاری جز تیم‌های مدعی برای قهرمانی و کسب سهمیه باشد، حتما باید از کادر فنی باتجربه و قوی تری سود ببرد و جذب چند بازیکن باتجربه در دستور کار قرار داشته باشد، فراموش نکنیم که تعدادی از بازیکنان این تیم باید به خدمت مقدس سربازی بروند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار