جذب و رشدی ۲۰ درصدی در ورزش داشتیم

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: در جذب به ورزش و همچنین کسب عناوین قهرمانی در تیران و کرون رشد ۲۰ درصدی داشتیم.

مهدی مرادی در گفت و گو با ایسنا ، اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی در خط مقدم ورزش شهرستان تیران و کرون فعالیت‌های چشم گیری انجام داده‌اند و نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد در جذب نیرو در ورزش و همچنین کسب عناوین قهرمانی توسط نوجوانان و جوانان شایسته شهرستان شاهد رشد بوده‌ایم.
وی افزود: تعداد هیئت‌های فعال ورزشی شهرستان تیران و کرون در سال گذشته ۲۹ هیئت ورزشی بود که در سال جازی این تعداد به ۳۲ هیئت افزایش یافته است.مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان از متخصصین، ورزشکاران ومربیان جهت راه اندازی دیگر هیئت‌های ورزشی دعوت به همکاری می‌کند.
مرادی اضافه کرد: در سال جاری سوارکاری و پینت بال را با کمک بخش خصوصی راه اندازی کردیم، برای داشتن جامعه‌ای سالم و بانشاط باید سرمایه گذاری بیشتری در ورزش کنیم.
وی با ابراز رضایت از فعالیت هیئت‌های ورزشی تیران و کرون گفت: برنامه محوری و برنامه ریزی در هیئت‌های ورزشی در اولویت است، البته تعداد محدودی از هیئت‌ها هنوز نتوانسته‌اند در رشد و توسعه رشته خود در راستای برنامه راهبردی تلاش کنند که در آینده نزدیک نسبت به تغییرات در هیئت‌های کم کار اقداماتی صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار