مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شریان های اصلی مستقر می شود

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شریان های اصلی تردد مستقر می شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شریان های اصلی تردد مستقر می شود.
به گزارش مهر، مهدی خضری ظهر دوشنبه در آئین افتتاح دهمین مرکز معاینه فنی استان اصفهان اظهار داشت: به زودی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در مسیرهای اصلی عبور و مرور مستقر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه از طریق راه اندازی دهمین مرکز معاینه فنی ارائه خدمات به خودروهای سنگین در شاهین شهر صورت می گیرد، بیان داشت: این مرکز با سرمایه ۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی امروز افتتاح شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ارزیابی فنی خودروهای سنگین را در پیشگیری از خطرات و حوادث جاده ای بسیار موثر خواند و افزود: با معاینه فنی این نوع خودروها از بروز مشکلات احتمالی برای خانواده ها و همچنین دولت جلوگیری می شود.
وی یکی از مواهب راه اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین را کمک به افزایش کیفیت هوا و حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۰ شرکت حمل و نقل در سطح استان اصفهان فعال است و همچنین ۳۵ هزار ناوگان فعال در استان داریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار