شاهد «سالن شماره صفر» در تماشاخانۀ اصفهان باشید

نمایش «سالن شماره صفر» به کارگردانی کیانوش ابراهیمی و حمیدرضا یحیی آبادی از اول تا ۱۲ خرداد ماه در تماشاخانۀ اصفهان روی صحنه می رود.

شاهد «سالن شماره صفر» در تماشاخانۀ اصفهان باشید

نویسنده و کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: «سالن شماره صفر» روایتگر داستان زنی است که با انگیزۀ قبلی وارد آزمایشگاهی می شود و متوجه می شود که در این آزمایشگاه بر روی افراد بی هویت آزمایش های غیر قانونی در راستای اهداف پلید این آزمایشگاه انجام می شود. زن پس از آشنایی با روند کار این سازمان با ترفندی از آن جا خارج می شود تا آن را از بین ببرد.

کیانوش ابراهیمی تصریح کرد: در طول این نمایش ما با پنج شخصیت سر و کار داریم که هر کدام از این شخصیت ها نمایندۀ قشری از جامعه هستند و آزمایش هایی که روی آن ها انجام می شود در واقع استعاره از محکی است همۀ ما انسان ها در جامعه می خوریم و این به تصمیم ما بستگی دارد که چگونه بخواهیم در برابر فشارهای جامعه ایستادگی کنیم.

وی افزود: باید این نکته را بگویم که در «سالن شماره صفر» شخصیت اصلی نمایش از بیماری اسکیزو افکتیو رنج می برد و این بیماری به گونه ای است که باعث می شود فرد بیمار، توهم های خویش را به صورت شفاف و واقعی ببیند.

ابراهیمی با اشاره به نام عوامل گفت: در این نمایش بازیگرانی چون حمید رضا یحیی آبادی، مهسا فهیم پور، ریحانه ناجی، امیر حسین خامسی پور، رضا معینی کیا و نوید تجلی ایفای نقش می کنند و بهاره آقا داود نیز دستیار کارگردانی کار را بر عهده دارد و نویسندگی کار نیز بر عهدۀ اینجانب بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر این نمایش امشب رأس ساعت ۲۰:۱۵ در تماشاخانۀ اصفهان برگزار می شود.

گفتنی است، تماشاخانۀ اصفهان همان سالن روباز سابق مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان است که به تازگی تجهیز شده و با مدیریت احسان جانمی به عنوان اولین تماشاخانۀ خصوصی و رسمی اصفهان فعالیت فرهنگی خود را آغاز کرده است.

علاقمندان برای دیدن این نمایش از امروز تا ۱۲ خرداد ماه فرصت دارند با تهیۀ بلیط از سایت پارتاک تیکت هر شب رأس ساعت ۲۰ به تماشاخانۀ اصفهان مراجعه کنند. /


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار