فتاحی: نیازی به عذرخواهی کمیته داوران نداریم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ۲ روز پیش قرارداد رسول نویدکیا را هم ثبت کردیم و کارت بازی او صادر شد و فعلاً برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ۲ روز پیش قرارداد رسول نویدکیا را هم ثبت کردیم و کارت بازی او صادر شد و فعلاً برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم.
رضا فتاحی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره متضرر شدن سپاهان از اشتباهات داوری در دیدار با پارس جنوبی اظهار داشت: هر 2 تیم اصفهانی از داوری متضرر شده‌اند و امیدوارم آقای اصفهانیان و مسئولان فدراسیون فوتبال تدابیر خوبی بیاندیشند تا سپاهان و ذوب‌آهن بیش از این از داوری لطمه نبینند.
وی در پاسخ به اینکه گویا مسئولان کمیته داوران فدراسیون به عذرخواهی بسنده می‌کنند، افزود: ما که نیاز به معذرت‌خواهی نداریم و می‌خواهیم تدابیر بهتری اندیشیده شود. نتایج سپاهان در 2 فصل گذشته در خور شأن مردم اصفهان نبوده است، اما امسال با حمایت مدیرعامل کارخانه، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه و درایت امیر قلعه‌نویی تیم خوبی بسته شده و انتظار داریم کمیته داوران در دیدارهای آینده از داوران باتجربه‌تری استفاده کند تا تیم‌های اصفهانی ضرر نبینند.
فتاحی ادامه داد: البته همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم که داوران زحمت‌کش‌ترین افراد در ورزش کشور هستند و با کمترین دستمزد داوری می‌کنند و جزء پاک‌ترین افراد محسوب می‌شوند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آغاز تمرینات این تیم از ساعت 18 امروز گفت: هفته آینده و پیش از دیدار برابر شهرداری ماهشهر در جام حذفی یک بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم که حریف تدارکاتی‌مان هنوز مشخص نشده است.
وی درباره مصدومیت خالد شفیعی اظهار داشت: شفیعی در حال کار کردن با فیزیوتراپ تیم است و وضعیت او روز به روز بهتر شده و اوایل هفته آینده به تمرینات تیم اضافه می‌شود.
فتاحی درباره اتمام مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر تا ساعت 24 امروز و شرایط سپاهان در این خصوص گفت: 2 روز پیش قرارداد رسول نویدکیا را هم ثبت کردیم و کارت بازی او صادر شد و فعلاً برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم. البته هر باشگاه می‌تواند تحت قوانین خاص 3 بازیکن آزاد در طول فصل جذب کند، اما سپاهان تا این لحظه برنامه‌ای در این خصوص ندارد.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره منصرف شدن جلال‌الدین علی‌محمدی از جدایی از این تیم، تصریح کرد: با صحبتی که باشگاه با این بازیکن انجام داد و با نظر مساعد امیر قلعه‌نویی، علی‌محمدی به تمرین تیم بازگشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار