صلواتی: ناوگان اتوبوسرانی تا سال آینده هوشمند می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: هوشمند سازی ناوگان اتوبوس رانی، سال آینده اجرایی می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: هوشمند سازی ناوگان اتوبوس رانی، سال آینده اجرایی می شود.
علیرضا صلواتی در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: ظرف دو ماه آینده با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، مراحل نصب سیستم هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی در اتوبوس های شهر آغاز می شود.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده طرح هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار داده شود در این صورت آنها می‌توانند با استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و تابلوهای LED که در ایستگاه‌ها نصب شده، زمان حضور اتوبوس را مطلع شوند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه این سیستم موجب تنظیم مناسب سفرهای شهروندان خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر خط یک مترو اصفهان دارای سیستم هوشمند و برنامه زمان‌بندی است که شهروندان به موجب آن می‌توانند با آگاهی قبلی و تنظیم زمان در ایستگاه مترو حاضر شوند.
صلواتی خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه زمان‌بندی برای ناوگان اتوبوس‌رانی به دلیل فرسودگی ناوگان و ترافیک شهری با مشکلاتی مواجه است، چنان‌چه اتوبوسی از ناوگان حمل و نقل شهری خارج شود برنامه زمان‌بندی با اختلالاتی مواجه می‌شود.
وی با بیان اینکه خطوط بی. آر.تی موجود در شهر به این سیستم مجهز است، گفت: در این راستا زمان حضور آخرین سرویس و زمان بندی حضور اتوبوس بی. آر .تی در ساعات پر تردد و کم تردد اطلاع رسانی می‌شود، همچنین قرار است ظرف یک ماه آینده برنامه‌ریزی برای نصب سامانه اطلاع رسانی در خطوط اتوبوس‌رانی پر مسافر انجام شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار