رفیعی: تبلیغات برای شناخت کریکت در اصفهان کم است

بازیکن تیم کریکت بانوان اصفهان، گفت: برای پیشرفت، انگیزه و حمایت می خواهیم که اگر این اتفاق نیفتد ریشه کریکت در اصفهان خشک می شود.

بازیکن تیم کریکت بانوان اصفهان، گفت: برای پیشرفت، انگیزه و حمایت می خواهیم که اگر این اتفاق نیفتد ریشه کریکت در اصفهان خشک می شود.

سحر رفیعی، در گفت‌وگو با ایمنا گفت: حدود دو سال است که در این ورزش فعالیت دارم و در یک سال اخیر عضو تیم اصفهان بوده ام. اواخر شهریور، مسابقات ۴ جانبه ای با حضور تیم تهران، نماینده کشور امارات و نماینده کشور هند در کنار تیم اصفهان داریم که احتمالا در اصفهان برگزار خواهد شد و پس از به مسابقات کشوری خواهیم رفت که به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعات مردم نسبت به این رشته بسیار کم است، تبلیغات کریکت در اصفهان آن طور که باید و شاید نیست و برای همین است که فعالیت های ما جایی دیده نمی شود. باید این رشته را به مردم نشان دهیم، آن ها را با این رشته آشنا کنیم و در شناخت این رشته برای مردم، تلاش کنیم.

بازیکن تیم کریکت بانوان اصفهان تصریح کرد: بازیکنان مستعد و خوبی در اصفهان داریم که حتی به اردوهای ملی هم دعوت شدند، با کمی حمایت مطمئناً می توانیم در تیم ملی بازیکن ثابت داشته باشیم و نشان دهیم که حرفی برای گفتن داشته باشیم. بازیکنان کریکت در اصفهان عاشق این ورزش هستند و تمام زندگی خور را صرف این ورزش کرده اند تا بتوانند به نحوی خود را نشان دهند.

رفیعی افزود: طی دوسالی که در این رشته فعالیت می کنم همواره طالب پیشرفت بودم اما بعضی ناملایمتی ها و دیده نشدن ها ورزشکار را دل سرد می کند که چرا پس از این همه تلاش هیچ کس نه سراغی از رشته ما نمی گیرد و نه به حرف های ما گوش می دهد. برای پیشرفت، انگیزه و حمایت می خواهیم که اگر این اتفاق نیفتد ریشه کریکت در اصفهان خشک می شود.

وی در مورد شرایط تمرین تیم اصفهان تاکید کرد: این ورزش، در چمن انجام می شود اما قسمتی از زمین، باید سیمانی باشد. زمانی در خاک تمرین می کردیم ولی با پیگیری هایی که انجام دادیم توانستیم در زمین چمن ورزشگاه خوراسگان را برای تمرینات در اختیار بگیریم اما این زمین هم استاندار بازی های ما نیست فقط چمن دارد. هنوز نتوانستیم در زمینی مناسب تمرین کنیم ولی در مسابقات با جون و دل برای نتیجه گرفتن تلاش می کنیم. از نظر تجهیزات نیز شرایط مطلوبی نداریم و امکاناتی که از آن ها استفاده می کنیم سال ها است که از حالت استاندارد خارج شده، البته تهیه تجهیزات هزینه زیادی می خواهد که در توان کمیته کریکت استان نیست.

بازیکن تیم کریکت بانوان اصفهان اضافه کرد: خواسته زیادی نداریم، فقط می خواهیم دیده شویم و ما را حمایت کنند. وقتی حمایت شویم انگیزه و تلاشمان بیشتر می شود، می توانیم کسب افتخار کنیم و از همه مهمتر اینکه اسپانسرها به فکر سرمایه گذاری در این رشته می افتند که می تواند نه فقط برای کریکت بلکه برای کل ورزش بانوان اصفهان مفید باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار