مشکلات ادامه‌دار اعزام اسکیت‌بازان اصفهانی؛ این بار، مجوز نظام وظیفه

اعزام ملی‌پوشان اسکیت اصفهان به مسابقات برون مرزی بار دیگر با چالش روبه‌رو شد.

اعزام ملی‌پوشان اسکیت اصفهان به مسابقات برون مرزی بار دیگر با چالش روبه‌رو شد.
بهمن مالکی، رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره باز ماندن رضا لسانی یکی از 5 ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی اسکیت از اعزام به مسابقات آسیایی کره جنوبی و مشکلی که در فرودگاه برای او به وجود آمد، اظهار داشت: باید برای تمدید مجوز خروج از کشور این ورزشکار اقدام می‌شده که متأسفانه این کار صورت نگرفته است.
وی افزود: فدراسیون می‌گوید خود ورزشکار در این زمینه اهمال داشته و فراموش کرده مجوز نظام وظیفه خود را تمدید کند و لسانی هم می‌گوید مدارکش در اختیار فدراسیون بوده است و آنها باید در این خصوص اقدام می‌کردند.
مالکی ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا مشکل خروج از کشور این ورزشکار رفع شود و حداکثر تا 2-3 ساعت آینده زمان داریم چون لسانی دوشنبه مسابقه دارد.
رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به اعزام بدون مشکل لعیا عربی، ترانه احمدی، علی شجاعی و رومینا سالک دیگر ملی‌پوشان اصفهانی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در فری استایل وضعیت خوبی داریم و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید 2 تا 3 اسکیت‌باز اصفهانی در کره جنوبی شانس کسب مدال دارند.
گفتنی است، تیرماه امسال نیز نیمی از ملی‌پوشان اصفهانی (نجف‌آبادی) تیم ملی اسکیت فری‌استایل کشورمان به دلیل عدم صدور روادید از حضور در مسابقات جهانی هلند باز ماندند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار