امکان پرداخت تلفنی صورتحساب گاز در شرکت گاز استان اصفهان ایجاد شد

امکان پرداخت صورت حساب گاز از طریق تلفن گویای ۳۸۱۹۴ فراهم گردیده و مشترکین می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورتحساب گاز خود را از طریق این سامانه ی تلفنی پرداخت نمایند.

سید مصطفی علوی مدیرعامل این شرکت، با اعلام این خبر گفت: امکان پرداخت صورت حساب گاز از طریق تلفن گویای ۳۸۱۹۴ فراهم گردیده و مشترکین می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورتحساب گاز خود را از طریق این سامانه ی تلفنی پرداخت نمایند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان،مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: اطلاع از آخرین صورتحساب گاز، اطلاع از جزئیات قبض، اعلام شماره کارکرد کنتور از قابلیت های این سیستم تلفن گویا بوده که کاهش مراجعات حضوری به ادارات، کاهش مصرف سوخت به جهت تردد، کمک به مدیریت زمان و … از جمله مزایای این سامانه است.
مهندس علوی توضیح داد: استفاده از این روش درجهت جلب رضایت مشترکین عزیز صورت گرفته که سبب توسعه دولت الکترونیک و بی‌نیاز شدن از مراجعه حضوری به ادارات گاز یا بانک ها و به تبع آن کاهش صرف وقت و هزینه برای مشترکین خواهد شد.
وی، در پایان خاطر نشان کرد: مشترکین عزیز می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۳۸۱۹۴ و انتخاب عدد۱، با وارد کردن شماره اشتراک، شماره کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی آن، مبلغ صورتحساب گاز خود را به سادگی و بسیار سریع پرداخت نمایند .
مهندس علوی، افزود: از طریق این سامانه تلفنی، امکان ثبت شماره کنتور مشترکینی که هنگام قرائت کنتور توسط ماموران کنتور خوان این شرکت، در محل حضور نداشته اند نیز فراهم شده به این صورت که مترک طی تماس با شماره ۵ رقمی ۳۸۱۹۴ و انتخاب عدد ۲، وارد کردن شماره اشتراک و تایید صحت آن، ارقام مشکی رنگ کنتور را وارد نموده و در پایان با انتخاب کلید ستاره می تواند عدد کارکرد کنتور گاز مصرفی خود را ثبت نماید.
گفتنی است، در حال حاضر پرداخت قبوض گاز از طریق وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان اصفهان به آدرس www.nigc-isfahan.ir) ) باکارت الکترونیکی بانکی از دیگر روش های پرداخت غیر حضوری می باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار