کشف محموله تخمه آفتابگردان قاچاق در لنجان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از کشف بیش از دو تن تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش۵۰۰ میلیون ریال و 17 هزار عدد پوشک نوزاد در لنجان خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از کشف بیش از دو تن تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش۵۰۰ میلیون ریال و 17 هزار عدد پوشک نوزاد در لنجان خبر داد.
غلامرضا افشاری در گفت و گو با ایمنا با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص و مسیر مواصلاتی شش استان کشور، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکیدات فراوانی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته‌اند و بر همین اساس نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا، ‌ این سونامی مخرب اقتصادی را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان لنجان در راستای برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی و قاچاقچیان کالا با استفاده از تمام ظرفیت و توان خود همواره محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان را مورد بررسی قرار داده و این مسیرها را تحت کنترل و نظارت خود درآورده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به شناخت و اشراف کامل ماموران بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان لنجان بر موقعیت جغرافیایی این شهرستان، آنها همواره به بررسی خودروهای ورودی به این شهرستان پرداخته تا از ورود کالای قاچاق جلوگیری و با افراد سودجو برخورد قانونی کنند.
وی با بیان اینکه ورود هر کالای قاچاق به کشور، ‌به همان اندازه به اقتصاد کشور لطمه وارد می کند، ادامه داد: بر همین اساس ماموران نیروی انتظامی شهرستان لنجان حین اجرای طرح ایست بازرسی در یکی از محورهای این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
افشاری با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی شهرستان لنجان به هیچ عنوان اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهند داد، عنوان کرد: در بازرسی انجام شده از این خودرو بیش از دو تن تخمه آفتابگردان خارجی فاقد مدارک معتبر گمرکی کشف شد و کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
ورود پلیس لنجان برای برخورد با محتکران
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به کشف انبار احتکار پوشک نوزادان در لنجان گفت:با توجه به دغدغه های موجود در بین مردم پلیس برای برخورد با احتکارکنندگان و اخلال‌گران با قدرت هرچه بیشتر ورود پیدا کرده است برهمین اساس طرح بازدید از اصناف در راستای برخورد و مبارزه با محتکران و ایجاد امنیت در بازار عرضه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان لنجان در حال اجراست.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان لنجان در بازرسی از انباری تعداد ۱۷ هزار عدد پوشک نوزاد احتکار شده را کشف و ضبط کردند و کارشناسان ارزش محموله کشف شده را حدود سه میلیارد ریال اعلام کردند.
افشاری تصریح کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی متذکر شد: نیروی انتظامی شهرستان لنجان با محتکران و افراد سودجویی که قصد برهم زدن تعادل بازار را داشته باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار