۹۰درصد از معابر و کوچه های دهاقان آسفالت شد

شهردار دهاقان گفت: تاکنون ۹۰درصد از کوچه ها و معابر دهاقان آسفالت شده است.

شهردار دهاقان گفت: تاکنون ۹۰درصد از کوچه ها و معابر دهاقان آسفالت شده است.
محمد لطفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری ها سال ها است با رکود روبه رو بوده هستند، اما نهضت آسفالت به عنوان یکی از اقدامات بزرگ و مهم انجام گرفته و در این راستا ۹۰درصد کوچه ها و معابر این شهرستان آسفالت شدند.
وی افزود: تاکنون ۴۵ کوچه خاکی در محله های مختلف شهر آسفالت شده، البته گرانی قیر نیز مشکلاتی برای شهرداری به وجود آورده که امیدواریم با تخصیص و جذب اعتبارات بتوانیم بدهی های شهرداری را پرداخت کنیم.
شهردار دهاقان از احداث کانال های دفع آب های سطح شهری خبرداد و گفت: این عملیات در حال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
لطفی با اشاره به راه اندازی سامانه پایش تصویری، تصریح کرد: دوربین های پلاک خوان، امنیتی و ترافیکی در ورودی و خروجی میدان های مرکزی و اصلی و چند نقطه مهم با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال نصب شده است.
شهردار دهاقان باتوجه به اختصاص رینگ ورودی شهر به ایستگاه سلامت و مسیر عبور دوچرخه سواری، خاطرنشان کرد: برای اجرای عملیات خاک برداری، آسفالت و... تنها از از ظرفیت ها و نیروهای انسانی شهرداری استفاده می شود و با وجود فرسودگی بعضی از خودروهای شهرداری عملیات اجرایی با مشکلات زیادی روبه رو بود، اما در نهایت با تلاش های صورت گرفته ایستگاه سلامت و دوچرخه سواری ساماندهی شد.
لطفی با بیان اینکه دهاقان فاقد کمربند شهری است، گفت: احداث باند کنارگذر گلستان شهدا به منظور کاهش بار ترافیکی در حال اتمام است و طرح های پیاده روسازی، لکه گیری معابر، جدول کشی حاشیه خیابان ها و...نیز در دست اجرا اس




ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار