100 پایگاه اوقات فراغت در تیران و کرون تشکیل شد

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت : 100 پایگاه اوقات فراغت تابستان امسال در این شهرستان با مدیریت گروه سنی جوان تشکیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت : 100 پایگاه اوقات فراغت تابستان امسال در این شهرستان با مدیریت گروه سنی جوان تشکیل شد.

مهدی مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : خلاقیت، تنوع برنامه، توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان، نشاط و امید جزو مهمترین برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال بود.
وی با بیان اینکه برای نخستین بار اتاق فکر اوقات فراغت در این منطقه راه اندازی شد، گفت : اتاق فکر ستاد اوقات فراغت با مشارکت جوانان دارای سابقه فعالیت فرهنگی و اجتماعی تشکیل و مباحث اصلی ستاد اوقات فراغت توسط این اتاق مطرح شد.
وی ادامه داد : نشست های هم اندیشی و گفت وگو برای اوقات فراغت پویا و پرنشاط دانش آموزان و دانشجویان در فصل تابستان فرصت مناسبی برای تغییر در رویکرد فعالیت های اوقات فراغت این شهرستان ایجاد کرد.
مرادی با بیان اینکه باید فرصت های اجتماعی را در اختیار جوانان قرار داد، گفت : جلب مشارکت این قشر در فعالیت های مختلف منجر به تنوع و شتاب در پیشرفت و تعالی هر منطقه می شود.
وی اضافه کرد: مشارکت اجتماعی جوانان تیران و کرون در قالب تشکیل سازمان های مردم نهاد جوانان افزایش یافته و کانون نسل جوان این شهرستان بسترساز مشارکت بیشتر این قشر برای ارائه راهکار به مسئولان و تحقق برنامه های بلند مدت است.
شهرستان تیران و کرون نزدیک به 10 سازمان مردم نهاد جوانان است.
جمعیت جوان این شهرستان به بیش از 20 هزار نفر می رسد.
شهرستان تیران و کرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار