فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران: هوانیروز تکیه‌گاه مسلمانان دنیاست

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هوانیروز را تکیه‌گاه مسلمانان دنیا برشمرد و گفت: ساخت بالگردهای جدید توسط نیروهای این بخش در دستور کار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران: هوانیروز تکیه‌گاه مسلمانان دنیاست

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری پیش از ظهر دوشنبه، در مراسم بهره‌برداری از ۱۲ فروند بالگردهای هنکر کویین و OCM که در پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: بارزترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران از گذشته تاکنون ولایت مداری است، از زمان اعلام وفاداری نیروهای ارتش به امام خمینی (ره) در سال ۵۷، در زمان دفاع مقدس و از آن پس تاکنون نیروهای ارتش همواره در پشت سر ولایت‌فقیه حرکت کردند چراکه ولایت باور قلبی نهادینه شده در وجود نیروهای ارتش است.

وی ولایت را بزرگ‌ترین نعمت الهی برشمرد و افزود: در سایه‌سار ولایت فقیه است که می‌توان راه هدایت را پیمود و با نور آن مسیر و راه بشریت روشن شده و راه جهالت از میان می‌رود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توانایی‌های هوانیروز ابراز داشت: حضور هوانیروز در صحنه انقلاب و در برخورد با ضدانقلاب و در صحنه دفاع مقدس بی‌بدیل است.

وی هوانیروز را تکیه گاه و امید ملت ایران و مسلمانان دنیا توصیف کرد و گفت: امروز از توانایی‌های هوانیروز در تمام زمینه‌ها استفاده می شود به نوعی که در شرایط بحرانی و حوادث غیرمترقبه مانند سیل یا زلزله جزو نخسیتن نیروهای کمکی است.

امیر حیدری با اشاره به اینکه هوانیروز در زمینه نگهداری و تعمیر و بازسازی بالگردها خودکفا شده است، ابراز اشت: امروز با استفاده از هوش و استعداد ذهنی نیروهای هوانیروز در بخش‌های فنی روی پای خود ایستاده‌ایم و در ادامه مسیر نیز درصدد ساخت بالگردهای جدید با استفاده از استعدد همین نیروها هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شاید بخشی از تاریخ به دست برخی افراد قابل تحریف باشد اما بالاخره واقعیات روشن خواهد شد، تاکید کرد: تاریخ پل ارتباطی میان نسل گذشته، حال و آینده است و برای بشریت آینده عبرت‌آموز و به عنوان یک الگوی راه محسوب می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار