مهرعلیزاده: برخی مدیران بانک‌ها در برج عاج نشسته‌اند

استاندار اصفهان با انتقاد شدید از عملکرد بانک‌ها گفت: برخی مدیران بانک‌ها در برج عاج نشستند و نمی‌دانند که اگر گره گشای مردم نباشد به هیچ دردی نمی‌خورند.

استاندار اصفهان با انتقاد شدید از عملکرد بانک‌ها گفت: برخی مدیران بانک‌ها در برج عاج نشستند و نمی‌دانند که اگر گره گشای مردم نباشد به هیچ دردی نمی‌خورند.
به گزارش فارس، محسن مهرعلیزاده صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان اصفهان اظهار داشت: نسبت به بهار سال گذشته 2.8 درصد بیکاری استان کاهش پیدا کرده اما از اصفهان که قطب کشور در حوزه‌های مختلف است انتظار بیشتری وجود دارد.
وی با تاکید چندباره بر تفویض مسؤولیت از مرکز به استان‌ها ادامه داد: تفویض مسؤولیت مانند جان است که از دولت مردان در تهران می‌گیرند! معتقدم به دلیل ساختار دولت این کار امکان پذیر نیست.
استاندار اصفهان با انتقاد شدید از عملکرد بانک‌ها افزود: برخی مدیران بانک‌ها در برج عاج نشستند و نمی‌دانند که اگر گره گشای مردم نباشد به هیچ دردی نمی‌خورند.
وی اضافه کرد: سه بانک را بارها گفتم اما مغرور و متکبر هستند و حرف که می‌زنیم قبول نمی‌کنند، الکی اسمشان را بزرگ کرده‌ایم و حالا دیگر پاسخگو نیستند و بانک‌های کوچک‌تر بهتر عمل می‌کنند.
مهرعلیزاده با بیان این که به دنبال ورشکستگی تأمین اجتماعی نیستیم، عنوان کرد: این که سال گذشته هزینه‌ها بیش از درآمدها بوده در یکسال رخ داده و امکان دارد سال دیگری سوددهی داشته باشد؛ در مجموع با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام شده باید سوددهی داشته باشد.
وی یادآور شد: بیمارستان‌ها هزینه درمان را از تأمین اجتماعی طلبکار هستند، از طرفی بیمارستان‌ها هر ماه باید هزینه بیمه پرسنل خود را به تأمین اجتماعی پرداخت کنند که به راحتی می‌توان این‌ها را تهاتر کرد اما می‌گویند دو صندوق مجزا وجود دارد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: اگر در شرایط جنگ اقتصادی مدیران نتوانند به سرعت و انقلابی تصمیم‌گیری کنند و بخواهند به فکر آینده خودشان باشند، به مشکل بر می‌خوریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار