آغاز عملیات آزادسازی خیابان سعدی شمالی شاهین شهر

عملیات آزاد سازی انتهای خیابان سعدی شمالی توسط شهرداری در راستای خدمتی دیگر به شهروندان ارجمند شاهین شهر صورت گرفته است.

شهردار شاهین شهر از عملیات آزادسازی انتهای خیابان سعدی شمالی شهر بازدید کرد.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در جریان این بازدید گفت: عملیات آزاد سازی انتهای خیابان سعدی شمالی توسط شهرداری در راستای خدمتی دیگر به شهروندان ارجمند شاهین شهر صورت گرفته است.
وی گفت: خیابان سعدی شمالی در منطقه کارگاهی و فنی شاهین شهر واقع شده است و روزانه حجم زیادی از وسایل نقلیه در آن تردد می نمایند و در این اقدام عمرانی انتهای خیابان مذکور از بن بست خارج می شود و به خیابان های دیگر شهر مرتبط خواهد شد بنابراین در عبور و مرور و کاهش ترافیک خیابان، تسهیل جدی خواهد شد.
شهردار شاهین شهر خاطر نشان کرد: در راستای آزاد سازی انتهای خیابان سعدی شمالی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر نشست ها و رایزنی های قانونی با شرکت عمران و مسکن در خصوص واگذاری قسمتی از ملک شرکت انجام داد که خوشبختانه این مهم به سرانجام رسید.
عشقی اظهار داشت: تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان این پروژه را احداث نماییم تا مشکل چندین ساله ساکنان خیابان مذکور مرتفع گردد.
شهردار شاهین شهر از شهروندان فهیم شهر که با صبر و شکیبانی خود شهرداری را در احداث پروژه های عمرانی همراهی می نمایند، تشکر و قدردانی نمود.وی افزود: اصل راه و هدف در شهرداری خدمت صادقانه به عموم شهروندان شریف شاهین شهر است و یکی از اهداف مهم شهرداری شاهین شهر، ارائه خدمات و امکانات در مناطق کمتر توسعه یافته شهر می باشد.
عشقی شهردار شاهین شهر تصریح کرد: قانون، محور همه فعالیت ها و اقدامات شهرداری در سطح شاهین شهر است و هدف ما در شهرداری خدمت به همه شهروندان بوده و در این راستا باید با یکدیگر همکاری نموده تا شهر به نحو احسن اداره شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار