اجرای ۴ شبکه اینترنت پرسرعت در شهرضا

رییس اداره مخابرات شهرضا از اجرای چهار شبکه اینترنت پر سرعت در مناطق مختلف شهر خبر داد.

رییس اداره مخابرات شهرضا از اجرای چهار شبکه اینترنت پر سرعت در مناطق مختلف شهر خبر داد.
به گزارش ایمنا ، مهدی عمران پور در جمع خبرنگاران، از اجرای ۱۵ طرح مخابراتی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌ها با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح‌هایی با هدف توسعه خدمات مخابراتی در مناطق روستایی این شهرستان، اظهار کرد: طرح توسعه شبکه Access روستای "هوک"از توابع بخش مرکزی شهرستان و ترانسمیشن روستای "امامزاده علی‌اکبر" انجام شد.
رییس اداره مخابرات شهرضا همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های مخابراتی و ارتقاء کیفیت اینترنت در میدان میوه و تره‌بار این شهرستان، اظهار کرد: فیبر نوری و تجهیز و توسعه شبکه Access این مرکز انجام شده است.
عمران پور با بیان اینکه چهار شبکه اینترنت پر سرعت در مناطق مختلف این شهرستان اجرا شده است، تصریح کرد: این طرح‌ها در محله "سپهر آباد"، خیابان‌های استقلال و صاحب الزمان(عج) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، اجرا شده است.
وی همچنین از تجهیز و توسعه شبکه Olt مرکز مخابراتی ولیعصر شهرضا خبر داد و افزود: طرح ترانسمیشن مرکز ولیعصر و طرح توسعه شبکه دیتا مرکز مخابراتی شهید همت این شهرستان نیز اجرا شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار