خانواده شهدای مدافع حرم اسوه و الگوی جامعه هستند

شهردار باغبادران گفت: پدران و مادران شهدا کسانی هستند که نورانیت شهدا از آنها نشأت گرفته و عظمت دریای شهادت مدیون تربیت صحیح آنان است.

شهردار باغبادران گفت: پدران و مادران شهدا کسانی هستند که نورانیت شهدا از آنها نشأت گرفته و عظمت دریای شهادت مدیون تربیت صحیح آنان است.
اردشیر محمدی در حاشیه تشییع پیکر پدر شهید مدافع حرم پویا ایزدی در گفت و گو ایمنا اظهار کرد: مردم شهرستان لنجان همواره در صحنه های مختلف حضوری فعال داشته اند و باید توجه داشت مردم این شهرستان در جبهه‌های حق علیه باطل با تمام توان حضور یافتند و با اهداء۷۵۰ شهید، دو هزار و ۲۰۰ جانباز، ۱۳۰ آزاده و ۱۲هزار خانواده ایثارگر برگ زرینی را در دفتر تاریخ به ثبت رساندند.
وی افزود: نکته مهم و حایز اهمیت آن است که نخستین شهید شهرستان لنجان پاسدار شهید نادعلی ترکی از دیار باغباردان بود که جانش را در راه پاسداری از ارزش های والای انقلاب و دفاع از کیان و ناموس وطن همچون سایر عاشقان و ولایتمداران هشت سال دفاع مقدس تقدیم مقتدا و رهبرش کرد.
شهردار باغبادران با بیان اینکه رشادت و شیر دلی شهید ترکی الگویی برای جوانان و نوجوان منطقه شد به گونه ای که نخستین شهید مدافع حرم شهرستان لنجان نیز از منطقه باغبادران بود، تصریح کرد: شهید مدافع حرم پویا ایزدی نیز در مدت عمر خود لحظه ای غافل از نیازمندان نبود و با احساس مسئولیتی که داشت در تامین مایحتاج نیازمند تلاش بسیاری می کرد.
وی ادامه داد: شهدا و خانواده‌های شهدا در لحظات حساس به‌خوبی خطر را احساس کردند و نه تنها خود در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند بلکه فرزندان خود را نیز راهی جبهه کردند و بسیاری از آنها به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و این مسئله نشان از اوج بصیرتی است که آنان داشتند.
محمدی عنوان کرد: پدران و مادران شهدا کسانی هستند که نورانیت شهدا از آنها نشأت گرفته و عظمت دریای شهادت مدیون تربیت صحیح آنان است و همه شاهد بودیم که والدین شهدای مدافع حرم با تربیت اسلامی فرزندانشان آنها را برای حفظ انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده کردند و با توجه به بصیرت و احساس نیاز آنان را راهی میدان مبارزه با تروریست و صیانت از حرمین شریفین کردند.
وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدای مدافع حرم با صبر و استقامت بی نظیر خود دشمنان را ناامید کردند و نمونه بارز این مسئله پدر شهید مدافع حرم پویا ایزدی بود که امروز به دیدار فرزند شهیدش شتافت.
شهردار باغبادران با بیان اینکه وظیفه مسئولان در قبال شهدا و خانواده های آنها بسیار سنگین است، اضافه کرد: خانواده های معظم شهدا با صبر و استقامت خود حماسه های بزرگی را در تاریخ ایران اسلامی آفریدند و آنها نه تنها هیچ مطالبه ای از مسئولان ندارند بلکه با کمال تواضع و فروتنی مسئولان را در کنار خود می پذیرند و برای بقای نظام اسلامی دعا می کنند، بر همین اساس قدرشناسی و سپاسگزاری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید به عنوان یک ارزش در میان مردم ترویج پیدا کند تا شرمنده شهدا نشویم

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار