کارگزاران نظام امید را به مردم تزریق کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: کارگزاران نظام در شرایط فعلی باید امید را تزریق کنند و از بی‌اعتمادی کردن مردم در جامعه پرهیز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: کارگزاران نظام در شرایط فعلی باید امید را تزریق کنند و از بی‌اعتمادی کردن مردم در جامعه پرهیز کنند.
به گزارش ایمنا ، سید حمیدرضا طباطبایی نایینی در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان اظهار کرد: تحریم‌های اخیر کشور به دلیل فرافکنی‌های گستاخانه رییس جمهور آمریکا است.
وی با بیان اینکه اعتماد مردم نسبت به سیستم اداری کشور به دلیل نابسامانی در بازار اقتصاد کشور کم رنگ شده است، تاکید کرد: خرید روزانه مردم نسبت به گذشته به دلیل نگرانی از وضعیت اقتصادی کشور است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هر چند تحریم‌ها در افزایش قیمت دلار و اقتصاد کلان کشور تأثیر داشته است، اما بیش از ۲.۵ بشکه نفت از کشور صادر می‌شود و ایران ثروتمندترین کشور منطقه است.
وی خاطرنشان کرد: تولید در کشور با پتانسیل بالایی صورت می‌گیرد تا جایی که در بعضی حوزه‌ها صادرات به کشورهای دیگر انجام می شود و یا به خودکفایی رسیده‌ایم.
طباطبایی نایینی تأکید کرد: در شرایط کنونی باید اطمینان مردم را نسبت به نظام و دولت افزایش دهیم.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس شرایط بدتر از امروز و تحریم ها نیز بیشتر بود و بیش از یکصد کشور در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق را حمایت نظامی می‌کردند، اما پیروز میدان شدیم.
وی اظهار کرد: با حمایت و پشتوانه مردم تحریم‌های نظامی و متعددی را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون با وحدت و یکپارچگی بیش از گذشته می‌توان از تحریم‌ها عبور کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: کارگزاران نظام در شرایط کنونی تحریم‌ها باید امید را به مردم تزریق کنند و در انجام وظایف با انرژی مضاعف و با عشق و علاقه و انگیزه‌ خاص و عبادت گونه به مردم خدمت خالصانه انجام دهیم.
طباطبایی با بیان این‌که مردم ولی نعمت نظام و مسئولان خادم مردم هستند، تصریح کرد: شرایط فعلی اقتصاد کشور برای تجار، تولید کننده و مصرف کننده سخت و دشوار است، مسئولان باید با برطرف کردن بروکراسی اداری مردم را به نظام دلگرم کنند.
به گزارش ایمنا، از زحمات چهار ساله سید حسن شفعتی، قدردانی و منصور کمالی به عنوان فرماندار جدید خوانسار معرفی شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار