وحدت تنها سلاح مقابله با دشمنان است

امام جمعه خوانسار گفت: وحدت سلاحی است که دشمن در مقابل آن توان مقابله نخواهد داشت.

امام جمعه خوانسار گفت: وحدت سلاحی است که دشمن در مقابل آن توان مقابله نخواهد داشت.
به گزارش ایمنا حجت الاسلام رسول خواجه کریمی در آین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان اظهار کرد: مسئولان حکومت اسلامی باید خالصانه و بی منت به امت اسلامی خدمت کنند.
وی گفت: انقلاب اسلامی امتداد نهضت عاشورا است و هر سال با برپایی ایام عزاداری حسینی تجدید عهد و پیمان می‌کنیم.
امام جمعه خوانسار تصریح کرد: در طول دوران ۴۰ سال انقلاب اقدامات مفید و ارزنده صورت گرفته است که قابل قیاس با دوران های قبل نیست.
وی گفت: مردم تاکنون از پیشرفت های نظام در حوزه های بهره‌مند شدند، اگر امروز نیز می‎خواهیم به موفقیت‌های روز افزوون دست یابیم باید قدر نعمت جمهوری اسلامی را بدانیم.
خواجه‌کریمی با بیان اینکه ایران تنها کشوری که از وجود ولایت فقیه و حاکیت اسلامی برخوردار است، گفت: دشمنان نظام همواره با ایجاد تفرقه‌ افکنی به دنبال این هستند که خدمات نظام را از بین ببرند و رشد نظام را متوقف کنند.
امام جمعه خوانسار تأکید کرد: با وحدت و یگانگی می‌توان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، چراکه در راه رسیدن به آرمان‌ها و اهداف امام به اتحاد و یگانگی و همدلی نیاز داریم.
وی افزود: وحدت سلاح و تیغ برنده‌ای که دشمن در مقابل این سلاح تاب و توان نخواهد آورد چراکه تنها با وحدت و حفظ به اهداف اصلی نظام می‌رسیم.
در ادامه این آیین منصور کمالی، فرماندار جدید خوانسار اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در تاریخ و ذهن مردم ماندگار بمانیم باید خادمی راستین باشیم.
وی افزود: برای تحقق بخشیدن به منویات دولت تدبیر و امید از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود شهرستان استفاده خواهم کرد.
فرماندار خوانسار با بیان اینکه با بکارگیری نخبگان و ایجاد هم افزایی توسعه شهرستان را سرعت می‌بخشیم، تصریح کرد: با بررسی از شرایط موجود، چالش‌های پیش رو، نقاط ضعف و قدرت و تهدیدها برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت برای توسعه شهرستان در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی افزود: برای توسعه شهرستان از هم فکری شهروندان، خانواده شهدا، نهادهای مختلف، گروه‌های سیاسی، سازمان های مردم نهاد و اصحاب رسانه استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار