ذوب‎آهن هیچ پرونده‌ای ندارد، سپاهان یکی

بر اساس لیست منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال باشگاه‌های اصفهانی برخلاف برخی باشگاه‌های رقیب در نقل و انتقالات پیش رو منعی برای ثبت قرارداد اشخاص خارجی ندارند.

ذوب‎آهن هیچ پرونده‌ای ندارد، سپاهان یکی


به گزارش ایمنا، محرومیت ۲ باشگاه ایرانی از فعالیت در نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال را مجاب کرده است تا از این پس سخت‌گیری بیشتری نسبت به جذب بازیکنان خارجی در دستور کار قرار دهد. فدراسیون فوتبال با انتشار لیستی کلیه باشگاه‌هایی که دارای پرونده محکومیت قطعی یا وضعیت نامشخص هستند را از ثبت هرگونه قرارداد با اشخاص خارجی منع کرده است مگر آنکه مدرکی دال بر مختومه شدن پرونده یا مصالحه با طرف دعوی ارائه دهند یا دست‌کم به طریقی به فدراسیون فوتبال اثبات کنند که با جدیت پیگیر ماجرا هستند.

بر اساس لیست منتشر شده از طرف فدراسیون فوتبال تعدادی از باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، پدیده، سیاه‌جامگان، استقلال خوزستان، راه‌آهن، ملوان و ... به خاطر آنکه وضعیت برخی پرونده‌هایشان در فیفا یا CAS برای فدراسیون مشخص نیست فعلاً از جذب مربی یا بازیکن خارجی محروم هستند.

بر اساس این لیست سپاهان ۲ پرونده در مراجع بین‌المللی دارد که یکی مختومه شده و دیگری در حال رسیدگی است. نکته جالب آنکه بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، ذوب‌آهن هیچ پرونده‌ای در فیفا یا CAS ندارد و از این حیث در بین باشگاه‌های ایرانی از جمله استثنائات حساب می‌شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار