لک: می‌خواهم لژیونر شوم/ برای تست به رومانی می روم

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان گفت: سه هفته لیگ تعطیل است و در این مدت به رومانی می‌روم، چرا که با چند تیم در لیگ رومانی صحبت کردم و باید برای انجام تست در باشگاه های رومانی حاضر شوم.

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان گفت: سه هفته لیگ تعطیل است و در این مدت به رومانی می‌روم، چرا که با چند تیم در لیگ رومانی صحبت کردم و باید برای انجام تست در باشگاه های رومانی حاضر شوم.

هانیه لک در گفت‌وگو با ایمنا در مورد دیدار روز گذشته تیمش مقابل هیئت هندبال البرز اظهار کرد: بچه‌های تیم هیئت هندبال البرز واقعاً فوق‌العاده هستند و پیش‌بینی می‌کردیم که بازی پایاپایی را مقابل آن‌ها داریم.

وی با اشاره به اینکه نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم، ادامه داد: نیمه نخست کمی در دفاع ضعیف بودیم و پنالتی‌های زیادی به سود حریف دادیم اما با صحبت‌های مربیان در بین دو نیمه و تغییر سیستم دفاعی نتیجه گرفتیم. البته فکر می‌کنم دقایق پایانی بازی، بچه‌ها کمی خسته شده بودند.

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان در مورد تعویضش در نیمه دوم، خاطرنشان کرد: نیمه نخست، کامل در دروازه بودم اما نیمه دوم با نظر سرمربی تیم تعویض شدم و به جای من زهرا حسینی در دروازه ایستاد. به نظر خودم هم نیاز داشتم که آن لحظه تعویض شوم.

لک در مورد سفر به رومانی، تصریح کرد: سه هفته لیگ تعطیل است و در این مدت به رومانی می‌روم، چرا که با چند تیم در لیگ رومانی صحبت کردم و باید برای انجام تست در باشگاه های رومانی حاضر شوم. اگر شرایطم مهیا شود، آن‌جا می‌مانم و گرنه به ایران برمی‌گردم و تا آخر فصل با سپاهان در لیگ برتر ادامه می‌دهم.

وی در پاسخ به اینکه "آیا مایل نیستید به جای رفتن به تیم‌های خارجی در ایران و برای سپاهان بازی کنید؟" اظهار کرد: خیلی دوست دارم برای سپاهان بازی کنم. نخستین سالی است که خارج از خانه بازی می‌کنم و تجربه خوبی بود. چندین سال عضو تیم های تهران بودم و چند سال هم در تیم تأسیسات بازی کردم. اما چون سال‌های آخری است که بازی می کنم، دوست دارم تجربه بزرگتری به دست آورم. اگر در تیم‌های رومانی پذیرفته شوم فکر می‌کنم نخستین لژیونر بانوی ایران می‌شوم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار