کشور در سایه پیشرفت آموزش و پرورش توسعه می‌یابد

رییس اداره آموزش و پرورش سمیرم گفت: دانش‌آموزان بیشتر به رفتار معلمان دقت می‌کنند نه گفتار آنها، پس معلمان در رفتار خود مسئولیت‌پذیری و قانونمندی را اعمال تا دانش‌آموزان هم الگوبرداری کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش سمیرم گفت: دانش‌آموزان بیشتر به رفتار معلمان دقت می‌کنند نه گفتار آنها، پس معلمان در رفتار خود مسئولیت‌پذیری و قانونمندی را اعمال تا دانش‌آموزان هم الگوبرداری کنند. محمد نادری امروز(یکشنبه) در حاشیه مراسم زنگ مهر و مقاومت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم اظهار کرد: شهدای بسیاری برای سربلندی این سرزمین جان خود را فدا کردند و اکنون وظیفه ما است که این سربلندی را حفظ کنیم.
وی افزود: دانش آموزان امروز می توانند با کسب مدارج علمی، آموزشی و ورزشی موجب سربلندی ایران اسلامی شوند.
رییس اداره آموزش و پرورش سمیرم با بیان اینکه کشوری در سایه پیشرفت آموزش و پرورش توسعه و آبادانی می یابد، خاطرنشان کرد: دولت به تنهایی از عهده مشکلات آموزش و پرورش برنمی‌آید و خانواده‌ها باید در این راه دولت را همیاری کنند.
نادری با اشاره به نقش معلمان در تعلیم و تربیت تصریح کرد: دانش‌آموزان بیشتر به رفتار معلمان دقت می‌کنند نه گفتار آنها، پس معلمان در رفتار خود مسئولیت‌پذیری و قانونمندی را اعمال تا دانش‌آموزان هم الگوبرداری کنند.
وی با بیان اینکه نگرش مثبت سبب پیشرفت جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: معلم باید بدون دغدغه و بانشاط باشد و با مثبت‌اندیشی بین دانش‌آموزان ایجاد شادی کرده و آنها را به آینده امیدوار کند تا در عرصه علم بدرخشند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار