افزون بر 164 میلیون دلار کالا از کاشان صادر شد

مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان از صادرات افزون بر 164 میلیون و 867 هزار دلار کالا از این شهرستان به مقصد برخی کشورهای خارجی در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان از صادرات افزون بر 164 میلیون و 867 هزار دلار کالا از این شهرستان به مقصد برخی کشورهای خارجی در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد. علی مراد نوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، وزن کالاهای صادراتی از گمرک کاشان را بیش از 115 میلیون و 891 هزار کیلوگرم عنوان کرد و افزود: میزان صادرات از نظر وزنی 335 درصد و از نظر ارزی نیز 62 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است.
مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان بیان کرد: مواد پی وی سی، گلاب و عرقیات گیاهی، لوله های چدنی و پلیکا، مفتول مسی، لنت ترمز، لبنیات، میلگرد، کولر آبی، گونی، آبلیمو و مواد شوینده از جمله کالاهای صادراتی این شهرستان را تشکیل می دهد.
وی همچنین پلاستیک، ملامین، قالب فلزی، انواع نخ، باسکول، الیاف مصنوعی، ظرف های آرکوپال، آلومینیوم و چینی را از دیگر محصولات صادراتی کاشان به خارج از کشور برشمرد.
نوروز اضافه کرد: اسپانیا، انگلیس، سوئد، کانادا، استرالیا، آلمان، روسیه، برزیل، بلغارستان، اتریش، هلند، ژاپن، چین، آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، آفریقای جنوبی، اوکراین، افغانستان، قطر، آلبانی، کویت، اردن، بحرین، هند، پاکستان، اوگاندا، کنیا، تاجیکستان، ترکمنستان، موزامبیک، قزاقستان، گرجستان، ویتنام، ترکیه، زامبیا، سنگاپور، فنلاند، لبنان، لیتوانی، مالزی و اندونزی کشورهای مقصد کالاهای صادراتی از کاشان هستند.
به گفته وی، بیش از 69 میلیون و 293 هزار کیلوگرم کالا به ارزش بیش از 219 میلیون و 976 هزار دلار کالا سال گذشته از گمرک کاشان به خارج از کشور صادر شده بود.
افزون بر یک هزار و 100 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در شهرستان کاشان فعال می باشد.
کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار