13 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به تیران اختصاص یافت

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تیران و کرون از اختصاص 13 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی راه اندازی مشاغل خانگی به این شهرستان در نیمه اول امسال خبرداد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تیران و کرون از اختصاص 13 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی راه اندازی مشاغل خانگی به این شهرستان در نیمه اول امسال خبرداد.

عباس دادخواه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : 25 درصد از این اعتبار به طرح های مستقل و 75 درصد آن به طرح های پشتیبان اختصاص می یابد.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی در شهرستان تیران و کرون به 28 رشته شغلی متناسب با ظرفیت های منطقه اختصاص می یابد، گفت: زنبورداری، بسته ‌بندی و تولید عسل، قلم‌ زنی، گرافیک، طراحی دکوراسیون خانگی، تولید و بسته ‌بندی زعفران ، تولید قارچ، دوخت ، پرورش دام ، تولید موسیر ، کتیرا ، شیره و سرکه انگور از جمله این رشته های شغلی است.
دادخواه با بیان اینکه اعتبارات یاد شده برای نیمه دوم امسال تخصیص یافته است ، افزود : متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی باید متناسب با رشته فعالیت خود به یکی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، فنی و حرفه‌ ای، صنعت و معدن و تجارت ، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی مراجعه کنند و تشکیل پرونده انجام دهند.
دادخواه با بیان اینکه توجیه اقتصادی طرح در ارائه تسهیلات بانکی موثر است، افزود : جامعیت تدوین طرح اقتصادی و تامین مدارک مورد نیاز توسط متقاضی منجر به سرعت در تخصیص اعتبار می شود.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تیران و کرون اضافه کرد: با توزیع تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان سالانه بیش از هزار فرصت شغلی در این منطقه ایجاد شده است.
سال گذشته بیش از پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌ زا برای مشاغل خانگی در این منطقه اختصاص ‌یافت که حدود 90 درصد این اعتبار جذب شد.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار