آغاز ثبت نام کربلا در سامانه سماح/ روادید اربعین 377 هزار تومان

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: زائران برای ثبت‌نام و شرکت در مراسم اربعین تنها از طریق سامانه سماح اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: زائران برای ثبت‌نام و شرکت در مراسم اربعین تنها از طریق سامانه سماح اقدام کنند.

غلامعلی زاهدی در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه زائران برای ثبت‌نام و شرکت در مراسم اربعین تنها از طریق سامانه سماح اقدام کنند، اظهار کرد: از شب گذشته سامانه سماح ثبت نام را آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم گرفتار افراد فرصت طلب نشوند برای ثبت نام از سامانه سماح اقدام کنند، افزود: سماح تنها سامانه رسمی ثبت نام متقاضیان برای شرکت در مراسم اربعین است و هیچ محدودیت زمانی برای ثبت نام تعیین نشده است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه زائران در مرحله ورود به سامانه سماح ثبت نام کرده و در مرحله دوم هزینه را نیز از طریق درگاه اینترنتی سامانه پرداخت می کنند، افزود: کل هزینه ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان است. در مرحله سوم مدارک خود را به دفاتر زیارتی تعیین شده، ارایه می دهند.

وی افزود: برای صدور روادید و هزینه‌های بیمه، بهداشت و خدمات درمانی ۲۰ هزار تومان، فرایند اجرایی ۱۴ هزار تومان و ۴۰ دلار نیز زائران برای سفارت پرداخت می کنند.

زاهدی با بیان اینکه ویزای صادره زائران اربعین از زمان صدور دارای سه ماه اعتبار است، ادامه داد: زائران عتبات طی این مدت می توانند به عراق سفر کنند .

وی تصریح کرد: سال گذشته تنها از طریق ثبت نام در سامانه سماح۶۰ هزار نفر زائر اصفهانی برای حضور در آیین جهانی اربعین راهی عتبات عالیات شدند.

مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان با بیان اینکه برای راهپیمایی امسال سقفی برای ثبت نام مردم اصفهان تعیین نشده است، اضافه کرد:هر تعداد اصفهانی که بخواهند می توانند برای این راهپیمایی حضور یابند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار